34 Reacties
2 jaar geleden
Mijn zoontje van 6,5 maand slaapt ook zo sinds kort. Hij zal het lekker vinden liggen 😆 ik maak me er niet druk om
2 jaar geleden
Ja hoor! Haha en dan valt dit nog mee. Soms ligt hij echt in een 'C' met holle rug 🤣🤣🤣 gek kind.

2 jaar geleden
Ons dochtertje deed dit overdag (ook bij het spelen) en snachts. Ik kwam toevallig bij een manueel therapeut voor mijn oudere zoontje, ze zag dat ons dochtertje steeds zo krom lag en zei dat het kon zijn dat ze last had van een wervel in haar nek. Ze is 1x behandeld en nu doet ze het niet meer. Ondanks al 3x eerder osteopaat zat haar hoge nekwervel vast.
Misschien kan het ook nieuwsgierigheid zijn, maar als ze ook zo slapen kan het zijn dat ze ergens last van hebben.
Bij mijn middelste zoontje heb ik dit gedrag (en andere symptomen) genegeerd en bij hem zat zijn nekwervel en bekken muurvast (hij is 2,5j), fysio, kinderarts en cb hebben dit nooit geconstateerd. Nadat ik op eigen initiatief naar manueel therapeut ben gegaan en na zo'n behandeling heb ik een heel ander kind.
Ik wil niemand iets 'aanpraten', alleen maar aangeven dat het soms niet normaal is
2 jaar geleden
Ik zou persoonlijk wel het lakentje weghalen. 😊
Onze dochter beweegt ook het hele bedje door, van voor naar achter, op de zij, op de buik. Ik laat haar lekker liggen zoals ze zelf fijn vindt, maar wel alleen in slaapzak. Vind het toch een eng idee dat ze onder een laken terecht kan komen.
2 jaar geleden
Ooh ja dat doet onze meid ook, volgens mijn man dezelfde houding als mij 's nachts ook🤣
2 jaar geleden
Heel herkenbaar, wij noemen het 'the reverce banana' 🤣
Ook met omkleden/luier verschonen gaat ons dametje zo liggen en draaien, vervolgens kruipt ze er vandoor🤣
2 jaar geleden
Ik denk niet dat het kwaad kan. Onze zoon ligt in een pyama en slaapzak. Geen lakentje meer. Hij wurmt zich overal onderuit. Sinds hij met een slaapzak slaapt, slaapt hij veel beter.
Maar ook vaak in de gekste houdingen.