12 Reacties

2 jaar geleden

Ja, heel herkenbaar. Onze zoon doet dit sinds half januari regelmatig op de dag. Ook gewoon vrolijk en lief.

2 jaar geleden

herkenbaar soms krapt hij zelf zijn oorschelp kapot wordt hij moe dan kan het erger worden

2 jaar geleden

Tandjes of kiezen? Bij ons is dat meestal het teken.

2 jaar geleden

Onze dochter zit al een tijdje ook veel aan haar oortjes. Eerst dacht ik aan oorontsteking of zo, maar ze is verder okay. Ze lijkt het gewoon interessant te vinden. Op het hoofdje slaan ook: op het boze bolletje allebei 馃槈

2 jaar geleden

Reactie op Moedervaneenzoont93

herkenbaar soms krapt hij zelf zijn oorschelp kapot wordt hij moe dan kan h ...
Mijn zoontje ook, hoe komt dit?

2 jaar geleden

鈥榮 Nachts ook vrolijk? ;) slaapt goed? Ons zoontje al week overdag niets aan de hand. Wel rode wangen. Maar 鈥榮 nachts echt drama.. dacht dat het kiezen waren, maar hij blijkt een dubbele oorontsteking te hebben 茅n een keelontsteking 馃ズ Hopelijk bij jullie niet aan de hand :)

2 jaar geleden

ik denk gewoon dat het doorkomende tandjes zijn. mijn zoontje doet dat ook heel veel.

2 jaar geleden

Heel herkenbaar

2 jaar geleden

bedankt voor de vele reacties... nog 1 vraagje: spreken jullie daar dan op of laten jullie het zijn gang gaan? 2de vraagje: denken jullie fase dat op hoofdslaan of vermoeidheid/tanden/...?

2 jaar geleden

Reactie op Onswonder1984

bedankt voor de vele reacties... nog 1 vraagje: spreken jullie daar dan op ...
Ik laat het voornamelijk gaan, maar als ik zie dat hij zichzelf slaat vanwege frustratie pak ik hem op en knuffel ik hem ff. Blijkbaar zit er hem dan wat dwars waar hij niet mee om kan gaan en dan hoop ik dat ik hem zo aanleer dat een knuffel helpt 馃馃徎 Verder is het denk ik een fase..

2 jaar geleden

Reactie op Onswonder1984

bedankt voor de vele reacties... nog 1 vraagje: spreken jullie daar dan op ...
Ik benoem vragend dat ze veel aan haar oor zit. En denk dat het een combi is van vermoeidheid en doorkomende kiezen. Zit echt continu aan de oren en zijkant van het hoofd..

2 jaar geleden

Dit is een teken van pijn vanwege tandjes en kiezen. Onze dochter doet dit ook..