16 Reacties
3 jaar geleden
Kun je het wegdrukken? Zo nee; lijkt op puntbloedinkjes oftewel petechi毛n.
3 jaar geleden
Oeh daar vind ik niet zulke hele beste dingen over op Google..
Of kan dit ook geheel onschuldig zijn?
Ik ga in ieder geval morgen de huisarts maar eens bellen.
3 jaar geleden
Mijn zoontje 10 weken heeft er ook 1 op zijn vinger en 1 op zijn voetje, geen idee wat het is. Ben benieuwd wat jouw huisarts zegt.
3 jaar geleden
Reactie op Draakie2101
Mijn zoontje 10 weken heeft er ook 1 op zijn vinger en 1 op zijn voetje, ge ...
Ik heb zojuist foto's naar mijn huisarts verstuurd. Zodra ik wat terug hoor, laat ik het je weten.馃槉
3 jaar geleden
Dat zijn aardbeien vlekjes(frambozen vlekjes) zijn adertjes die op de huid liggen, op zich niet om je zorgen te maken alleen bij lichaamsopeningen, want kan ook van binnen zitten.(bijvoorbeeld in de mond enz)
Onze dochter heeft er heel veel(meer dan 10) en is pas geweest voor een echo van haar lever enz(dit doen ze werd mij verteld alleen als er meer dan 10 zijn) en bij haar op haar organen zit het niet.
Wel ook op haar schaamlip en die hou ik nu extra in de gaten...over 2 weken pas een afspraak bij de jeugdarts hiervoor.
Bij mijn dochter worden het er wel steeds meer.
Ik zou even naar de huisarts gaan zeker omdat je zegt dat jouw dochter er ook 1 op de schaamlip heeft, maar ik zou me er niet teveel zorgen over maken.wij werden daarom doorgestuurd en kregen we de echo...de afspraak over 2 weken is pas bij de jeugdarts, voor de uitslag die we al hebben馃ぃ maar goed we gaan wel.
Het groeit geloof ik het eerste jaar en daarna trekt het weg.
3 jaar geleden
Reactie op ROSIE96251
Oeh daar vind ik niet zulke hele beste dingen over op Google..
Of kan dit ...
Kan ook heel onschuldig zijn hoor! Je kunt bij verergering altijd de huisarts bellen
3 jaar geleden
Reactie op Kiwie
Dat zijn aardbeien vlekjes(frambozen vlekjes) zijn adertjes die op de huid ...
Dankjewel voor je berichtje en uitleg!
Hoop dat het er bij jullie meisje niet veel meer gaan worden.
Het zijn inderdaad aardbeienvlekjes heeft de huistarts gezegd, moest alsnog gisteren even langs komen bij de huisarts. Die heeft ze bekeken. En gaf inderdaad aan dat ik het wel in de gaten moet houden of het er niet veel meer gaan worden.
Ze schijnen tot 6 maanden nog te kunnen komen.
Ook heb ik over 2 weekjes een afspraak bij het consultatiebureau, ben benieuwd wat hun zeggen. Hun zien natuurlijk nog veel meer kindjes.馃槉
3 jaar geleden
Reactie op Draakie2101
Mijn zoontje 10 weken heeft er ook 1 op zijn vinger en 1 op zijn voetje, ge ...
Hi! Nou het is geheel onschuldig.. of het zouden er ineens veel meer moeten gaan worden. Dan moet je wel eventjes aan de bel trekken.
Het zijn aardbeienvlekjes.
Die je in veel verschillende formaten hebt.
Mensen hebben soms ook eens een ooievaarsbeet, dat is eigenlijk het zelfde maar dan is het veel groter.
3 jaar geleden
Reuze bedankt allemaal voor jullie reacties.. wat is dit forum toch fijn馃檹馃グ
Scheelt een hoop stress en onzekerheid.
3 jaar geleden
Reactie op ROSIE96251
Hi! Nou het is geheel onschuldig.. of het zouden er ineens veel meer moete ...
Oooh wat fijn om te horen! Hoef ik mij daar geen zorgen meer om te maken. Dank voor je bericht!
VRIEND
3 jaar geleden
Door jouw topic ging ik zelf bij een zelfde soort plekje twijfelen bij mijn peuter. Was een nieuw plekje en als je googled dan schiet je helemaal in de stress.
Hier bleek het een soort knoop/lus van een bloedvat te zijn en dat maakte dat paarsige plekje. Gaat hoogst waarschijnlijk niet wel maar is volledig onschuldig en zal niet groeien. Mijn dochter wel dus ene heel klein plekje later (een soort moedervlekje)鈽猴笍.
3 jaar geleden
Dat onschuldig dit had mijn dochter op haar voorhoofdje het is soort bloed uitstorting wat ze mij uit legde en als je er op drukte werd wit en daarna heel snel weer rood betekend dat goed door stromend was maar als het wit blijft moest ik bellen dit is echt onschuldig maak je geen zorgen 馃挄