24 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb de tip gekregen om transparant kaftpapier op het trio trap tafeltje te plakken. Ga ik morgen proberen! Helaas plakt er namelijk helemaal niks op 😅 Je zou de officiële van stokke kunnen proberen maar die is vrij duur..

2 jaar geleden

Reactie op Mamatobe1986

Ik heb de tip gekregen om transparant kaftpapier op het trio trap tafeltje ...
Die officiële blijft bij ons ook niet zitten. De kleine meid trekt die er met wat moeite gewoon vanaf 🙈

2 jaar geleden

niks plakt erop heb verschillende borden geprobeerd. we leren haar nu het er niet af te gooien

2 jaar geleden

Wat een ellende zeg! Ik zag ook die placemat van twistshake met zo'n bordje die je er op draait? Iemand daar ervaring mee?

2 jaar geleden

Reactie op Mamavandeeerste

Wat een ellende zeg! Ik zag ook die placemat van twistshake met zo'n bordje ...
ja, wij hebben deze. Het valt me een beetje tegen... het is wel zwaarder, dus belandt minder snel op de grond, maar het 'plakt' niet, het is meer anti slip.

2 jaar geleden

Ik zag laatst in een zelfde topic op het algemene forum die had bij Zeeman bordje met zuignappen gekocht wat bij hun wel bleef plakken na een zoektocht. Wie weet...?

2 jaar geleden

Wij hebben de Oxo tot Stick & Stay kom. Deze blijft echt behoorlijk goed zitten, in vergelijking met andere. Al gebeurt het een enkele keer dat mijn zoontje deze ook los krijgt. Ze hebben ook een bordje hiervan, maar ik weet nog niet of deze past qua formaat op de Tripp Trapp...

2 jaar geleden

Reactie op RM89

Ik zag laatst in een zelfde topic op het algemene forum die had bij Zeeman ...
Dat bericht had ik ook gezien. Heb ze meteen aangeschaft, maar helaas. Onze dochter heeft ze zo weer los...

2 jaar geleden

Reactie op Mamatobe1986

Ik heb de tip gekregen om transparant kaftpapier op het trio trap tafeltje ...
Doorzichtig plak kaft papier van de Hema doet de truc! Alles plakt nu goed, heel blij mee en goedkope optie!

2 jaar geleden

Reactie op Mamatobe1986

Doorzichtig plak kaft papier van de Hema doet de truc! Alles plakt nu goed, ...
wat goed! dat ga ik ook proberen!

2 jaar geleden

Ik heb dit laatst gevraagd in een speciaalzaak in de buurt en er is blijkbaar geen enkel bordje dat blijft plakken op de nieuwe trip trap trays doordat er in het blad een soort ´korrel´ zit verwerkt zodat er geen verkleuring e.d. ontstaat wanneer het in aanraking komt met eten. Door die korrel is het dus veel slijtvaster maar niet glad en dus niet geschikt om bordjes met zuignap op te gebruiken.

2 jaar geleden

Reactie op Mumsi32

Ik heb dit laatst gevraagd in een speciaalzaak in de buurt en er is blijkba ...
Eigenlijk goed waardeloos als je bedenkt wat je voor die hele stoel en toebehoren moet aftikken he

2 jaar geleden

Reactie op Kris05

Eigenlijk goed waardeloos als je bedenkt wat je voor die hele stoel en toeb ...
maar echt!! 😂

2 jaar geleden

Ook niet op het kunststof blad van de Kidsmill up! Echt balen…

2 jaar geleden

ik heb vandaag het doorzichtige kaftpapier op de play tray van stokke geplakt en daar blijven de bordjes inderdaad op plakken! hij kreeg het bordje er vandaag niet vanaf🥳

2 jaar geleden

ik heb vandaag het doorzichtige kaftpapier op de play tray van stokke gepla ...
Jaaaaa het is fantastisch haha!

2 jaar geleden

Reactie op Mamatobe1986

Jaaaaa het is fantastisch haha!
eindelijk een oplossing haha! thanks voor de tip!

2 jaar geleden

Life hack; zuignappen beetje nat maken 👌🏼

2 jaar geleden

Reactie op Dahlia5020

Life hack; zuignappen beetje nat maken 👌🏼
Werkt dus niet op nieuwe trip trap bladen die structuur hebben

2 jaar geleden

ik heb vandaag het doorzichtige kaftpapier op de play tray van stokke gepla ...
Welke heb jij? Ik had die van de HEMA en die folie plakte voor geen meter door die fijne structuur 😓