7 Reacties

3 jaar geleden

Hier hetzelfde! Baby vandaag 3 weken oud en sinds deze week ineens last van m’n linkerknie. Vooral bij opstaan en als ik dan wat ga lopen. Ik denk zelf de hormonen die je gewrichten weker hebben gemaakt of het gewichtsverlies na de zwangerschap.. aangezien m’n hele houding ook weer anders is nu die enorme buik weg is 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Ik heb het ook inderdaad! Al sinds zo'n 1,5 na de bevalling... Ik heb de ziekte van Crohn waar ook gewrichtspijn bij hoort. Aangezien ik sinds 26 weken zwanger gestopt ben met medicatie dacht ik dat het daar misschien mee te maken kon hebben. En hoopte dus dat het weg zou gaan als ik met medicatie zou beginnen. Nu twijfel ik 😅

3 jaar geleden

1,5 week*

3 jaar geleden

Hier ook m’n rechterknie. Normaal zijn m’n knieeen ook m’n zwakke plek. Hier moe door weinig slaap en daardoor denk ik dan een slechte weerstand!

3 jaar geleden

Vervelend! Ik heb het ook sinds 4 weken na de bevalling. Alsof ik twee blauwe knieën heb. Had op andere fora gelezen dat het idd hormoongerelateerd kan zijn en vaker voorkomt. Ik wacht het maar af.

3 jaar geleden

Ik heb dit ook! Nu iets meer dan 3 weken geleden bevallen maar ik heb het vooral met traplopen of opstaan met de baby in mijn armen. Of hurken op de wc doet ook echt pijn! Soms in 1 knie soms in beide.. ene dag erger dan de andere dag.

3 jaar geleden

Zijn er nog tips.. hier is de pijn soms echt ondraaglijk 🫨