22 Reacties

3 jaar geleden

Koemelkeiwitallergie hoeft niet perse over het hele lichaam te komen kan ook alleen op het gezicht zijn. Maar der komen wel keer klachten dan bij kijken bij kma. Zo als extreme krampjes diaree de uitslag die vlamt op tijdens het drinken van de fles veel spugen extreem veel huilen tot krijsen aan toe.. Heb namelijk 1 zoon die het heeft gehad en nu heeft ons kleine mannetje het ook dus wist gelijk hoe en wat. Hier hebbe we binnekort onze eerste profecatie test.

3 jaar geleden

Hier had onze 1e dochter ook extreem veel baby acne in het gezicht. Dachten ook aan KMA maar bleek na 4weken weg te zijn dus was het baby acné. Versta wel de twijfel dus mss wel in de gaten houden of er andere klachten zijn

3 jaar geleden

Reactie op Mommy Of5

Koemelkeiwitallergie hoeft niet perse over het hele lichaam te komen kan oo ...
Het enige wat ik er dan nog bij heb bij haar is de krampjes in de avond heel erg tot huilend aan toe. Maar goed, nu kunnen ze ook zonder koemelkallergie last hebben van koemelkallergie. Wat houd de profecatie in? Wat vervelend dat je mannetje er ook last van heeft 😞

3 jaar geleden

Reactie op CL1994

Hier had onze 1e dochter ook extreem veel baby acne in het gezicht. Dachten ...
Ja hou het zeker in de gaten. Zag het bij jouw dochtertje ook zo ongeveer uit dan?

3 jaar geleden

Reactie op Madeliefj

Het enige wat ik er dan nog bij heb bij haar is de krampjes in de avond hee ...
Dan gaan ze opnieuw kijken of hij het inmiddels kan verdragen zo niet blijft hij op speciale fles voeding. Ze worden er wel groot mee hoor je moet alleen even heel erg goed kijken op de verpakkingen enzo

3 jaar geleden

Ohw okej. Jazeker groot worden ze er zeker mee. Is alleen zo zielig dat ze het eerst een tijdje moeten doorstaan voordat je er uiteindelijk achter bent wat het precies is

3 jaar geleden

Ik zou het sowieso wel even goed in de gaten houden. En volg je mama hart als die zegt dat er iets niet goed zit dan naar handelen. Je kan eventueel bij de huisarts gewoon laten kijken of het echt uitslag is van een allergie of dat het baby acne is.

3 jaar geleden

Reactie op Mommy Of5

Ik zou het sowieso wel even goed in de gaten houden. En volg je mama hart a ...
Ja ik heb de huisarts via de app al een foto gestuurd. Ben nog even aan t wachten op een antwoord.

3 jaar geleden

Reactie op Madeliefj

Ohw okej. Jazeker groot worden ze er zeker mee. Is alleen zo zielig dat ze ...
Klopt idd bij me andere zoon heeft het 3 maand geduurt voor we dat dus door hadden waardoor we dus een huil baby hadden 24/7 en nu waren we bij week 3 er al achter

3 jaar geleden

Reactie op Mommy Of5

Klopt idd bij me andere zoon heeft het 3 maand geduurt voor we dat dus door ...
Zie je hartstikke zielig. Maar gelukkig dat je er nu snel bij bent voor de andere kleine. Dat gun je geen enkel kleintje die ongemakken.

3 jaar geleden

Reactie op Madeliefj

Zie je hartstikke zielig. Maar gelukkig dat je er nu snel bij bent voor de ...
Nee dat dus. Heel veel succes ben wel benieuwd wat de huisarts zegt

3 jaar geleden

Reactie op Madeliefj

Ja hou het zeker in de gaten. Zag het bij jouw dochtertje ook zo ongeveer u ...
Ja hoor! Echt heel haar gezicht vol rode puistjes. En heel erg rood

3 jaar geleden

Hier ook baby acne. Ook alleen op zijn gezichtje. Trekt vanzelf weer weg.

3 jaar geleden

Reactie op Mommy Of5

Nee dat dus. Heel veel succes ben wel benieuwd wat de huisarts zegt
Heb al reactie terug van de dokter.

3 jaar geleden

Reactie op CL1994

Ja hoor! Echt heel haar gezicht vol rode puistjes. En heel erg rood
Ohh zo zielig 😞

3 jaar geleden

Reactie op Ilonavankessel

Hier ook baby acne. Ook alleen op zijn gezichtje. Trekt vanzelf weer weg.
Oke gelukkig. Laten we hopen dat het zo snel mogelijk weg is

VRIEND

3 jaar geleden

Weet niet wat de leeftijd is, maar voor mij is dit baby acne.

3 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Weet niet wat de leeftijd is, maar voor mij is dit baby acne.
Ze is 3 weken

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Madeliefj

Ze is 3 weken
Dan kan dat echt baby acne zijn! Mijn zoontje heeft al pukkeltjes sinds hij een week is. Hij is nu 12 dagen en de pukkeltjes worden wat roder.

3 jaar geleden

Vind het zo zielig en jammer. Ze had zo een mooi gaaf huidje en knap koppie( zeg je natuurlijk over je eigen kind hihi) . Zo jammer dat dit nu is ook voor haar germ