9 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou het niet weggooien, maar misschien eventueel mengen met andere porties?😊

2 jaar geleden

Zeep = zero dus 😅

2 jaar geleden

Als je het kan missen zou ik het niet gebruiken als voeding. Je kan het wel bijvoorbeeld in badje gooien, blijkt goed te zijn voor de huid. Denk niet dat het heel veel kwaad kan hoor om te gebruiken als voeding, maar ik zou zeggen liever niet.

2 jaar geleden

Ja het punt is dat m’n productie aardig terugloopt en m’n vriezer in de voorraad nu bijna 0 is 😅 geef soms al een flesje kv bij en dat gaat goed dus opzich geen heeel groot probleem. Onze dame vertikt het om water te drinken dus denk dat ik deze melk gebruik om te mengen met water. Dan zal de cafeïne bijna nihil zijn en kunnen we mevrouw misschien dan toch aan water laten wennen.

2 jaar geleden

Volgens het Voedingscentrum (https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/service/vraag-en-antwoord/zwanger-en-baby/hoeveel-koffie-en-thee-kun-je-drinken-als-je-zwanger-bent-of-borstvoeding-geeft-.aspx#:~:text=Als%20je%20zwanger%20bent%20of%20borstvoeding%20geeft%2C%20kun%20je%20ongeveer,groene%20thee%20is%20heel%20wisselend. ) zit er in 1 glas cola 20 mg caffeine. Je denkt dat je 8 glazen gedronken hebt, dan kom je aan 160 mg op de hele avond. Per dag wordt een maximum van 200 mg aangeraden. Afhankelijk dus van wat je nog allemaal gedronken/gegeten hebt van caffeinerijke producten, zou je gekolfde melk wel veilig moeten zijn. Ik zou die gewoon gebruiken. Je moet doen waar jij je het beste bij voelt.

2 jaar geleden

Ik zou het ook gewoon gebruiken. Je hébt over heel de avond gedronken, dus word tussentijds ook afgebroken. Ik zou het gewoon proberen. Ook niet echt negatieve effecten gevonden op caffeine, alleen dat ze wat onrustiger slapen misschien.

2 jaar geleden

Reactie op Melaniejochem

Ik zou het ook gewoon gebruiken. Je hébt over heel de avond gedronken, dus ...

2 jaar geleden

Thx allemaal 😊

2 jaar geleden

Ik gaf ook borstvoeding, inmiddels gestopt. Maar dronk gewoon koffie/cappucino nooit geen problemen gehad met het niet slapen gaan of wat dan ook..