8 Reacties

2 jaar geleden

Ik was er erg happy mee plaatsen was pijnlijk bij mij. Werd niet meer ongesteld alleen helaas na ongeveer 1.5 jaar zakt hij bij mij (2x gebeurt) ze weten de oorzaak niet

2 jaar geleden

Ik had de koperspiraal, was er heel blij mee.. alleen was de spiraal bij mij ook verzakt en ben ik daarom in deze geboorte club😅 Maar bij de meeste mensen gaat het goed, en het is heerlijk om geen hormonen in je lijf te krijgen. Mijn advies is wel laat het geregeld controleren 🙈
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Ik had ook een koperspiraal, heeft er 5 jaar in gezeten zonder problemen! Elke maand ongesteld, wel 1 a 2 dagen veel bloedverlies maar dat was het enige nadeel. Er komt zeker weer een koperspiraal in :)

2 jaar geleden

Ik zie hier alleen positieve ervaringen, maar deze had ik helaas niet. Deze spiraal na de bevalling van mijn zoontje laten plaatsen. Geen hormonen in je lijf is prettig maar mijn menstruatie zonder koperspiraal was standaard 4 dagen minimaal/tot normale bloeding. Maar met koperspiraal werd deze 8 tot 10 dagen met echt heftige bloedingen. Denk aan om het uur /1.5uur verschonen met super + tampons. Daarom ben ik na de bevalling van onze dochter ( nu 11weken oud) overgestapt op een hormoon spiraal. En mijn menstruatie is weer terug om 3 a 4 dagen

2 jaar geleden

Ik had de ballerina spiraal. De eerste periode (met borstvoeding) weinig last gehad. Daarna elke 2 weken ongesteld en die hield een week lang aan. Voor mij nooit meer een koperspiraal. Ik hoorde dat er een nieuwe hormoonspiraal is met nog minder hormonen. De Kyleena.

2 jaar geleden

Reactie op 18092019

Ik had de ballerina spiraal. De eerste periode (met borstvoeding) weinig la ...
Die ballerina spiraal word ook niet meer geplaatst, ondanks die spiraal zijn er een hoop vrouwen toch zwanger geraakt door verzakking.. dit was dus ook de spiraal die ik had. kreeg toen in het ziekenhuis pas te horen dat hij niet meer werd geplaatst, iets te laat want bleek al toen hij bij mij geplaatst werd er al werd gewaarschuwd. Uiteindelijk ben ik er blij om hoor, anders had ik geen prachtig meisje gehad nu!

2 jaar geleden

Ik was ook erg blij met koperspiraal. Alleen de menstruatie cup had de spiraal los getrokken, en ta-daa eind januari bevallen 😅 maar ik ga zeker weer opnieuw plaatsen en dan maar opzoek naar ander duurzaam alternatief voor de menstruatie

2 jaar geleden

Ik lees even mee ik moet ook een nieuw spiraaltje van de pil heb ik teveel bijwerkingen