23 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb er een aantal liggen! Deze kan je gebruiken: 74177061 Veel plezier!

2 jaar geleden

Oh ik ben de mijne ook kwijt, kreeg het bij de aankoop van de kinderstoel. Mocht nog iemand eentje over hebben, ontvang ik die heel graag
Van Asten- banner web baby - prijzenspektakel

2 jaar geleden

De actievoorwaarden

2 jaar geleden

Dankjewel! ♥️

2 jaar geleden

Was de ouders van nu box een aanrader?

2 jaar geleden

Je kan ook kijken op zwangerboxkado.nl daar heb je geen code voor nodig maar zijn wel beperkte keuzes voor de datums!

2 jaar geleden

Wij hebben ipv via de prenatal bon nu via de Hema actie geboekt. Was veel goedkoper van bij prenatal is het niet meer 50% korting maar tot 50%. Was bij ons 2x zo duur dan wanneer we via de Hema boeken

2 jaar geleden

Reactie op irisengberts

Wij hebben ipv via de prenatal bon nu via de Hema actie geboekt. Was veel g ...
Ja hema is heel goede actie, maar het weekend dat wij willen is daar niet beschikbaar. Is buiten de vankqntie, maar het stomd er niet tussen helaas. Ook is dat nu maar 2 nachten i.p.v. 3. De hema landal actie due ze voorheen hadden was beter.

2 jaar geleden

Nog meer mensen een code nodig? Km heb er ook nog wat liggen.

2 jaar geleden

Reactie op Kleingeluk

Ik zou er ook graag 1 willen
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Reactie op AmyRox

Ik zou er ook graag 1 willen
Lukt het zo ook met deze?

2 jaar geleden

Reactie op Diesje

Uhmm... ik ben niet zo handig. Ik weet niet zo goed hoe ik van mijn scherm die code kan gebruiken.🥲

2 jaar geleden

Reactie op Kleingeluk

Ja heel graag :)

2 jaar geleden

Reactie op Diesje

Volgens mij is de QR niet anders dan de link centerparcs.nl/babycadeau2023

2 jaar geleden

Reactie op Kleingeluk

Heb je er toevallig nog een?

2 jaar geleden

Wilde wij ook doen met die code.. kwamen er echter achter dat we op center parcs site onder kopje vroegboekvoordeel meer korting hadden totaal dan met die bon! Zat ook nog eens familiekortting bij. Moeite waard om toch even te vergelijken!!

2 jaar geleden

Reactie op Shiltje

Ja hema is heel goede actie, maar het weekend dat wij willen is daar niet b ...
Jaa qua periode is het wel lastig als niet meer beschikbaar is. Je hebt er niks aan maar je kan met d Hema actie nachten bij boeken voor 50 euro. Hebben wij ook gedaan.

2 jaar geleden

Reactie op Kim1105

Heb je er toevallig nog een?
Ja ik heb er nog een.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Reactie op Kleingeluk

Ja ik heb er nog een.
Dankjewel!

2 jaar geleden

MA2389