17 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben die van ons een mooi rituals pakketje gegeven馃グ

3 jaar geleden

Wij die van ons koffie cups van Simon Levelt omdat ze de koffie bij ons ook zo kon waarderen

3 jaar geleden

Wij hebben een theepakketje gegeven en daar zit een bewaardoosje voor theezakje in, want die bewaarde ze altijd

3 jaar geleden

Wij hebben bloemen gegeven die in een een hartenvorm zitten. Daarbij het geboortekaartje en een bedank kaartje.

3 jaar geleden

Mijn moeder is kraamverzorgster en krijgt vaak rituals of iets lekkers zoals chocola. Misschien kun je uitvissen of je kraamverzorgende alcohol drinkt, dan is een leuk flesje met een mooi glas bijvoorbeeld ook leuk. Ik heb de mazzel dat mijn eigen moeder komt kramen een dezer dagen dus natuurlijk weet ik wat ze leuk vindt en het mag ook wat meer kosten 馃槵. Wat misschien een leuke tip is een nieuwe weegdoek. Deze gebruiken ze om de baby mee te wegen. Ik heb er een met organza stof zodat je de baby er doorheen kan zien 馃槉 Als je googled op weegdoek kraamzorg vindt je verschillende webshops. Ik heb daarnaast een tasje met een bon voor haar favoriete spa, haar favoriete geurkaars, rituals setje wat niet meer te koop is en haar favo snack en drankje. Succes!

3 jaar geleden

Oh ja, en daarnaast heb ik voor de verloskundige een tegeltje van Studiolief (om in haar praktijk te zetten), ook een weegdoek, sokken van medsocks in het verloskundige thema (ze verkopen deze ook voor kraamverzorgende) en chocola. Hopelijk heb je wat inspiratie 馃槵

3 jaar geleden

Wij hebben een paar middelen (appelsap, kaas, worst, pindarotsjes) gekocht bij een streekwinkel in de buurt

3 jaar geleden

Wij geven vandaag een VVV bon, een doosje chocola en een kaartje erbij waarin we onze dankbaarheid uitspreken.

3 jaar geleden

Wij hebben een kaart gegeven met een persoonlijk verhaal en een foto van haar met onze kleine. Daar een Beauty kadobon bijgedaan, zodat ze zelf iets kan kopen. Kan me voorstellen dat haar kast vol staat met kados hihi

3 jaar geleden

Reactie op plop1

Wij geven vandaag een VVV bon, een doosje chocola en een kaartje erbij waar ...
Wij hebben precies hetzelfde gekocht!

3 jaar geleden

Ik heb via my mitella een sleutelhanger voor de Kraamzorg en verloskundige besteld, met bedeltjes er aan, en dan doen we er een leuke kaart bij en en lekker chocolaatje of iets dergelijks

3 jaar geleden

Wij hebben het behoorlijk persoonlijk gemaakt en goed geluisterd tijdens onze minder professionele gesprekken ;). We hebben een cadeaukaart gekocht voor concerten en andere optredens (ze is een muziekliefhebber!), en kattensnoepjes en speeltjes (en een kattenliefhebber), en daarnaast een mooie kaart. Ze was er super blij mee!

3 jaar geleden

Wij gaven speciale koffiebonen aan de koffieverslaafde kraamhulp. En een bordspelletje aan de stagiaire die geen koffie lust maar wel graag bordspelletjes speelt.

3 jaar geleden

Wij hebben een plantje met een kaartje erbij gedaan

3 jaar geleden

wij hebben een mooie bos bloemen met kaartje en doosje merci gegeven. Ze was er heel erg blij mee!

3 jaar geleden

Geboortekaartje gegeven met een rituals pakket馃榿