9 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb sensitive gebruikt. Maar overgestapt op Zwitsal. De doekjes van Kruidvat scheuren snel. En vooral met poepluiers is dat niet fijn. Ook zijn ze van Zwitsal veel vochtiger.

2 jaar geleden

Ik vind de sensitive van de kruidvat perfect. Heb met beide kids nog geen betere gevonden. Ik vind dat ze juist niet snel scheuren en heel vochtig zijn. Lotion kan ook maar ik ben blijven hangen bij sensitive en heb geen reden om over te stappen.

2 jaar geleden

Wij gebruikte de lotion vond het wel fijne doekjes maar als we de doekjes uit de verpaking haalde kwamen er heel veel doekjes mee en zijn daarom overgestapt op pampers doekjes en hebben bij die doekjes geen last daarvan.

2 jaar geleden

Wij kopen altijd de grote pakjes water doekjes van Kruidvat. Vegen heel goed en als ik geen snoetenpoetsers heb is dit prima. Eigenlijk altijd gebruikt bij m鈥檔 dochter omdat m鈥檔 zoontje van lotion enorme uitslag kreeg. Super tevreden over de waterdoekjes! Tevens ook over de luiers! Ben sinds een maandje overgestapt van alles van Pampers (baby dry en waterdoekjes) maar alles van de Kruidvat. Voel geen verschil.

2 jaar geleden

Sensitive werkt voor ons en de baby erg fijn! En vele malen goedkoper dan Pampers

2 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties! Erg verschillende meningen. Misschien was dat ook te verwachten. We gaan gewoon t eea even uitproberen.

2 jaar geleden

Hier altijd Kruidvat sensitieve ik vond de water veeel te te droog en de lotion zit geur enzovoort in waar ik zowel me dochter snel gevoelig voor zijn. Dus Kruidvat sensitive it is

2 jaar geleden

Gebruik zelf water ook omdat ze geschikt zijn voor de handem enzo. En zoontje had kans op huidafwijking dus ooit mee begonnen er er bij blijven planken. Ik wacht altijd op aanbieding 3 voor 30/29 euro

2 jaar geleden

Wij gebruiken de sensitive. Nooit gehad dat ze scheuren eigenlijk en er gaan best wat pakjes doorheen hier met die vele poepluiers 馃槄