17 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb op advies (mocht de borstvoeding niet op gang gaan komen) ook kv in huis, idd Kruidvat eigen merk werd mij aangeraden. Ik heb overigens een blauwe doos…

2 jaar geleden

Is de blauwe en de roze doos hetzelfde?

2 jaar geleden

Eerste kindje heeft na de borstvoeding altijd kruidvat eigen merk gedronken, dikke prima 👍 echt niks negatiefs over te zeggen!

2 jaar geleden

Mijn dochter van 4 dagen lijkt niet goed te groeien op Kruidvat (al 4 dagen achtereen afgevallen) en had afgelopen nachten ontzettend krampen. Wij zijn nu op advies van kraamzorg en verloskundige over naar Nutrilon. Apart hoe verschillend kindjes zijn!

2 jaar geleden

Ik kwam laatst een aflevering tegen van keuringsdienst van waarde over flesvoeding. Schijnt geen verschil te zitten tussen Nutrilon of eigen merk, je betaald echt puur voor het merk. Zeker de moeite waard om te kijken: Keuringsdienst van waarde - flesvoeding. https://www.npo3.nl/keuringsdienst-van-waarde/25-02-2021/KN_1725001

2 jaar geleden

Reactie op baby1601

Ik kwam laatst een aflevering tegen van keuringsdienst van waarde over fle ...
Dit inderdaad! Ze zijn allemaal voor 99,9% hetzelfde. Je betaalt letterlijk voor t merk. Ik ga voor AH eigen merk en anders had ik voor Kruidvat eigen merk gegaan. Scheelt de helft van de prijs.

2 jaar geleden

Reactie op baby1601

Ik kwam laatst een aflevering tegen van keuringsdienst van waarde over fle ...
Thanx ga ik kijken :)

2 jaar geleden

Reactie op Inaya12

Is de blauwe en de roze doos hetzelfde?
Geen idee, kan geen verschillen vinden 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Deze heb ik gekocht.. Maar moet nog bevallen dus geen idee verders 😃

2 jaar geleden

Ik ben vanochtend met kruidvat merk begonnen, moet kijken of het goed gaat, met nutrilion had ze zoveel diaree.
Van Asten- banner web zwanger - prijzen spektakel

2 jaar geleden

Ik kan er niks over zeggen, maar mijn kraamverzorgende zei dat je beter eigen merk etos kan hebben dan kruidvat. Het schijnt dat veel kindjes niet goed groeien van kruidvat eigen merk.

2 jaar geleden

Tja, de voedingsdienst van waren kan dat onderzoeken maar als je kindje niet groeit dan moet je toch wat anders! Gistermiddag gestart met Nutrilon en vandaag 40 gram gegroeid. Zeg het maar waar het aan ligt... 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Ik heb begrepen dat de ingrediënten van veel soorten kv weinig van elkaar afwijken, omdat ze wettelijk aan het één en ander moeten voldoen. Waarom bijvoorbeeld Nutrilon zoveel duurder is, is doordat ze erg veel investeren in onderzoek, doorintwikkeling en ook reclame. (En er zal een (kleine) afwijking inzitten natuurlijk, omdat niet alle kindjes hetzelfde op alle soorten kv reageren) Ik begrijp dat dat geld kost, maar onze kinderen hebben het ook erg goed gedaan op Kruidvat eigen merk, en daarmee hebben we denk ik dan maar geluk gehad? Het scheelde in ieder geval veel geld en we hebben twee gezonde kinderen🤗 Hopelijk vind je de juiste voeding voor je kindje🍀

2 jaar geleden

Ik kom zelf uit belgie, ze hebben hier helaas geen etos.

2 jaar geleden

Wij gebruiken de kruidvat melk voor onze dochter. Die is vandaag 4 dagen oud. Ze reageert er heel goed op en groeit ook goed. Normaal vallen baby's af maar hier wordt is ze elke dag een paar gram zwaarder.

2 jaar geleden

Tot nu toe geen diaree, hopen dat ze er goed op reageerd.

2 jaar geleden

Reactie op Inaya12

Ik kom zelf uit belgie, ze hebben hier helaas geen etos.
Dan kan je ook de voeding van AH eigen merk pakken! AH en Etos zijn samen 1, en het komt uit dezelfde fabriek. Word alleen een andere verpakking omheen gedaan 😉 (ik werk/rij 🚛 voor de AH/Etos. Dus bekend achter de schermen 😊)