968 Reacties

één jaar geleden

Ik had precies hetzelfde. Ik dacht rond 7 weken te zijn, maar bleek net over de 5 weken te zijn. 1,5 week later een mooie echo met kloppend hartje. Blijf positief! 🍀

één jaar geleden

Hoi, Heel vervelend die onzekerheid. In december had ik een positieve test. Bij de echo zagen ze alleen een vruchtzakje en zeiden dat er waarschijnlijk geen vruchtje in zat. Een week later nog een keer gekeken en helaas jammer genoeg zat er niks. In mei positieve test best vroeg een echo laten maken ivm diabetes en hoge bloeddruk. Was een vruchtzakje te zien maar nog niet duidelijk of er daadwerkelijk een vruchtje in zat. 2 weken moeten wachten erg onzeker werd ik hier van. Gister weer een echo gehad en er zit een vruchtje met hartslag . Ik ben nu 7 weken. Ik hoop dat voor jullie alles goed komt.

één jaar geleden

Hi, vervelend. Ik heb beetje de zelfde situatie gehad en weet vrijdag pas of het echt oke is. Snap dat het even een tegenslag is maar probeer positief te blijven!

één jaar geleden

Reactie op Laupie

Ik had precies hetzelfde. Ik dacht rond 7 weken te zijn, maar bleek net ove ...
Wat een goed nieuws voor jou, gefeliciteerd! Qua grootte wordt het vruchtzakje al echt rond de 7,4 weken gerekend.. maar ik houd hoop! 🍀

één jaar geleden

Reactie op Tamaraa93

Hi, vervelend. Ik heb beetje de zelfde situatie gehad en weet vrijdag pas o ...
Wat spannend!! Zeker even een tegenslag, de arts was ook vrij stug en hard. Succes vrijdag 🍀

één jaar geleden

Reactie op Daantjuh87

Hoi, Heel vervelend die onzekerheid. In december had ik een positieve test ...
Wat fijn dat je dan nu een vruchtje met hartslag gezien hebt, gefeliciteerd!! 🍀 hoe ging dat bij jou verder in december? Kwam alles zelf op gang of heb je medicatie gekregen?

één jaar geleden

Hier hadden wij hetzelfde, ging uiteindelijk om een missed abortion. Kan alle kanten op maar wist intuïtief dat het mis ging. Sterkte 🍀

één jaar geleden

had dit ook ben geweest nav opeens een bloeding. ze keken en ik dacht op 7 weken te zitten echter gaf de arts aan dat wat hij zag op 5wk moet lijken en we zagen ook alleen nog een zakje vrijdag moet ik terug en hoop ik op beter nieuws ook nav de bloedingen maak mij natuurlijk dubbel zorgen

één jaar geleden

Ik vind de vruchtzakje idd best groot voor als je minder ver zou zijn. Uiteraard hopen dat het goed afloopt! Ik heb hier vaker bijzondere dingen voorbij zien komen! Duimen🍀

één jaar geleden

Reactie op Imcaa

Wat fijn dat je dan nu een vruchtje met hartslag gezien hebt, gefeliciteerd ...
Dank je wel😊 Was erg vervelend mijn partner mocht niet mee naar binnen bij de afspraak via beeld bellen hoorde hij dat het mis was en er niks zat. We hebben er voor gekozen om via medicatie de miskraam op te wekken. Je weet anders ook niet hoe lang het duurt voordat het vanzelf gaat.

één jaar geleden

Reactie op Daantjuh87

Dank je wel😊 Was erg vervelend mijn partner mocht niet mee naar binnen bij ...
Vreselijk! Geniet van deze zwangerschap 😊

één jaar geleden

Hier hadden wij hetzelfde, ging uiteindelijk om een missed abortion. Kan a ...
Dankjewel 😊

één jaar geleden

Reactie op Kosje

had dit ook ben geweest nav opeens een bloeding. ze keken en ik dacht op 7 ...
Wat spannend!! Bij mij werd er niets gezegd over dat ik minder ver zou zijn, maar ga het even afwachten. Heel veel succes vrijdag!! 🍀

één jaar geleden

Reactie op AmyRox

Ik vind de vruchtzakje idd best groot voor als je minder ver zou zijn. Uit ...
Dankjewel! 😊

één jaar geleden

Reactie op Imcaa

Wat spannend!! Bij mij werd er niets gezegd over dat ik minder ver zou zijn ...
ja dank je wel

één jaar geleden

Reactie op Tamaraa93

Hi, vervelend. Ik heb beetje de zelfde situatie gehad en weet vrijdag pas o ...
En.. hoe is het afgelopen?

één jaar geleden

Ik ben ook benieuwd hoe het bij jullie is afgelopen. Wij hebben vanmiddag ook te horen gekregen dat het vruchtzakje leeg is 😢 volgende week weer terug voor een extra echo, maar ik ga er eigenlijk niet meer vanuit..

één jaar geleden

Reactie op ddvdh

Ik ben ook benieuwd hoe het bij jullie is afgelopen. Wij hebben vanmiddag o ...
Wat erg!! Wij hebben vanmiddag de 2e afspraak.. sinds maandag heb ik onwijs krampen dus mijn kleine beetje hoop is wel weg 😔

één jaar geleden

Reactie op Imcaa

Wat erg!! Wij hebben vanmiddag de 2e afspraak.. sinds maandag heb ik onwijs ...
Heel veel succes! Ik ga voor jullie duimen op goed nieuws

één jaar geleden

Hier ook een leeg vruchtzakje vanmorgen met 8+2. Nu wachten tot de miskraam op gang komt.