21 Reacties

2 jaar geleden

Ja hier al een tijdje. Kan eindelijk weer rustig koken.馃ぉ Ze vindt het fantastisch om mee te kijken, proeven etc. Heel gezellig ook. Ik gebruik hem ook wel eens in de badkamer als ik mezelf aan het klaarmaken ben. Dan kan ze mooi meekijken en beetje met water spelen. Die van ons is niet inklapbaar.

2 jaar geleden

Hier ook al een tijd, wij hebben er eentje die ook opengeklapt kan worden als tafel en stoel. Echt geweldig ze gaat al erg vaak erop zitten en wanneer ik ga koken verplaats ik het naar de keuken en verander het in een leertoren

2 jaar geleden

Jaa wij hebben een leertoren van Tissi. Wel duur, maar beste aankoop ooit! Wij zouden niet zonder kunnen.

2 jaar geleden

Reactie op Elodi91

Jaa wij hebben een leertoren van Tissi. Wel duur, maar beste aankoop ooit! ...
Niet inklapbaar volgens mij, maar die behoefte hebben wij ook niet. Hij staat niet in de weg en hij wordt toch meerdere keren per dag gebruikt.

2 jaar geleden

Reactie op KleinBloemetje

Hier ook al een tijd, wij hebben er eentje die ook opengeklapt kan worden a ...
Wat leuk om te horen! Welke hebben jullie?

2 jaar geleden

Ja hier al een tijdje. Kan eindelijk weer rustig koken.馃ぉ Ze vindt het fant ...
Geweldig! Dat zoeken we馃槉 Welke hebben jullie?

2 jaar geleden

Wij hebben die van ete tete. Hij is heel fijn. Je kunt het ook omklappen naar een tafeltje met bankje ideaal voor kleuren, lunchen etc

2 jaar geleden

Reactie op Babyjanuari23

Geweldig! Dat zoeken we馃槉 Welke hebben jullie?
Wij hebben die ook. Het is de Ette tete step鈥檔 sit. Ze heeft momenteel nog niet door hoe ze zelf op de toren kan klimmen, maar dan zet ik haar er gewoon langs boven in en ze blijft wel staan 馃槄

2 jaar geleden

Reactie op Babyjanuari23

Wat leuk om te horen! Welke hebben jullie?
Wij hebben ook die van ete tete, echt perfect

2 jaar geleden

Hier ook, ideaal ding. Ze vindt het fantastisch om te helpen.

2 jaar geleden

Wij hebben deze! Niet inklapbaar, maar ik vind hem te cute en Suze vindt het geweldig om bij de keuken te kunnen kijken. Ook wil ze het liefst heel de dag erop klimmen! Groot succes dus

2 jaar geleden

Ik volg :)

2 jaar geleden

Reactie op Babyjanuari23

Bedankt voor de reacties allemaal 馃槏 Nu nog even de knoop doorhakken een E ...
Zie nu dat de Pikler pas geschikt is vanaf 18mnd!

2 jaar geleden

Reactie op Babyjanuari23

Zie nu dat de Pikler pas geschikt is vanaf 18mnd!
De ette tete denk ik ook officieel pas vanaf 15 maand. Bij ons wel al zeker sinds 13 maanden in gebruik (steeds onder toezicht). Ik denk dat de fabrikanten zich wat indekken met die leeftijden, maar dat moet iedereen voor zijn eigen kindje beslissen 鈽猴笍

2 jaar geleden

Reactie op Francis1991

Wij hebben die van ete tete. Hij is heel fijn. Je kunt het ook omklappen na ...
Die hebben wij ook. Echt super fijn! Wij dachten ook gaan we wel gebruik maken van dat tafeltje? Maar ze eet sinds deze week alleen maar aan dat tafeltje en niet meer in de trip trap. Vindt ze echt super leuk! 馃グ