11 Reacties

3 jaar geleden

Aliexpress 🙈😅 het duurt even maar daar heb je leuke stickers en dat soort spul. En het kost niks. (Soms kom je dezelfde stickers op andere sites voor een veel duurdere prijs tegen) maar je moet even geduld hebben😊

3 jaar geleden

Ik heb vandaag toevallig een luipaard vloerkleedje gekocht bij de xenos voor €5.00 als je er van houd is het echt een leuk kleedje

3 jaar geleden

Naly design het duurt wel 3 weken voordat je het krijgt. Ze hebben er leuke posters en muurstickers.

3 jaar geleden

Reactie op Estherrrr86

Naly design het duurt wel 3 weken voordat je het krijgt. Ze hebben er leuke ...
Namly design bedoel ik. M vergeten ☺️

3 jaar geleden

Ik heb net vandaag deze binnen gekregen 😁 via vinted staan echt wel leuke dingen op voor leuke prijsjes

3 jaar geleden

Reactie op SuzZz 3

Ik heb net vandaag deze binnen gekregen 😁 via vinted staan echt wel leuke ...
Deze zijn plat aan de achterkant met een haakje waaraan je ze kan ophangen aan de muur

3 jaar geleden

Je kunt ook op Etsy kijken. Dat is vaak zelfgemaakt en uniek. Ik heb daar mooie A4 art prints gekocht en lijstjes bij de Ikea!

3 jaar geleden

Wij hebben deze 3 canvassen van aliexpress gekocht, met lijstjes van de ikea. 40x30cm 😇

VRIEND

3 jaar geleden

Etsy en Desenio

3 jaar geleden

Vinted! En ik weet niet of je zelf ook een beetje creatief bent, maar ik ga een muurschildering zelf maken en heb canvassen geschilderd ☺️ (hier waren er een paar in wording)

3 jaar geleden

Ik vind de Hema en Wibra leuke dingen hebben. De kwantum ook trouwens