29 Reacties

3 jaar geleden

🌙

3 jaar geleden

En volgens mij heeft ie de foto van de schoentjes niet goed gepakt...

3 jaar geleden

Babynestje wordt zoveel gebruikt. En klinkt saai maar geld was ik ook erg blij mee daar ga ik komende tijd speelgoed en boekjes voor kopen

3 jaar geleden

Gepersonaliseerd boek!

3 jaar geleden

Tijdens de zwangerschap vond ik het negen maanden boek het leukste cadeau. Verder veel leuke kleertjes gekregen, zelfgehaakte knuffeltjes, dekentjes etc en een gepersonaliseerd kinderboekje 🥰

3 jaar geleden

Een gepersonaliseerd stoeltje aan de hand van ons geboortekaartje

3 jaar geleden

Een mooi rugzakje met zijn naam erop. Ik zie hem al helemaal lopen als peutertje 🥰

3 jaar geleden

Een moeder-dochter armbandje, mijn dochter en ik hebben dezelfde ❤ Van mijn vriendinnen ga ik nog een gepersonaliseerde speelgoedkist krijgen (zelf geverfd), dat doen we onderling voor elk kindje en is echt een top cadeau!

3 jaar geleden

Een gepersonaliseerde loopfiets (met naam) van de vrienden. Alle jongetjes krijgen een loopfietsje. En een boek van Dikkie Dik met 365 verhaaltjes, elke dag zijn eigen verhaaltje van mij collega's.

3 jaar geleden

Een newbornshoot met album erbij 😻❤️

3 jaar geleden

Oh zo moeilijk. Gegraveerd bestek, servies setje met geboortekaartje erop geschilderd, speenkoord met naam, een giraffe (van hout) met 3 stenen (datum, gewicht/lengte, naam). Pandora bedeltje met speen. Zo veel leuke dingen 🥰

3 jaar geleden

De trybike van z’n overgroot ouders!

3 jaar geleden

Geen foto maar wij hebben een voorleesboek gekregen waar hij met zn eigen naam de hoofdrol in speelt!

3 jaar geleden

Reactie op farahizzle

Een newbornshoot met album erbij 😻❤️
Ohjaaa tuurlijk! Die was ik gewoon helemaal vergeten 😅

3 jaar geleden

Een gepersonaliseerde herinneringenbox! 😍

3 jaar geleden

Een klok met de voorkant van het geboortekaartje

3 jaar geleden

Ik ben eigenlijk blij met alles. Veel cadeaubonnen gehad. Ook om gevraagd, kan je zelf wat uitzoeken. Newbornshoot gehad heel erg leuk.

3 jaar geleden

Zelf bereide truitjes, sokjes, deken en muntjes van mijn moeder ♡ ziet er zo mooi uit. Zat in een kraammand, elke dag 1 cadeautje. En kinderwagen van schoonouders. Super blij mee elke dag.

3 jaar geleden

Mijn schoonmoeder heeft deze glas in lood zelf gemaakt! De naam van ons dochtertje is Luna, dus maan in Italiaans 💖🌛