10 Reacties

vorig jaar
Wij hebben bij ons in Zwolle een best groot peuter dreumes gedeelte. Ook met kinderhekjes zodat ze niet zomaar weg kunnen lopen naar het grote bad

vorig jaar
Reactie op Chantaltessa
Wij hebben bij ons in Zwolle een best groot peuter dreumes gedeelte. Ook me ...
Ik woon ook in Zwolle, maar de Vrolijkheid vind ik dan weer echt niet leuk. Koud boven water, ongezellig en koude douches 😅 wij gaan vaak naar wezep. Al zou ik daar niet ver voor rijden.
Denk dat de center parcs zwembaden heel leuk zijn. Daar kun je ook gewoon voor een dagje heen. Heb ik zelf nog niet ervaren met een kleintje, dus weet niet welke leuk is.

vorig jaar
Het golfbad in oss heeft ongeveer 3 verschillende zwembaden voor die leeftijd, vond ik persoonlijk al erg leuk toen mijn dochter pas 4 maanden was. Maar voor 1,5 zou het al helemaal leuk zijn

vorig jaar
Reactie op KleinBloemetje
Het golfbad in oss heeft ongeveer 3 verschillende zwembaden voor die leefti ...
Hier ook fan van Oss. Maar is misschien ook omdat we er dicht bij wonen dat ik er graag heen ga haha!

vorig jaar
Wij zijn vorige week een dagje naar het zwembad van de Kempervennen (centerparcs) geweest. Ik weet niet wat je definitie van 'groot' is maar ik vond zelf dat het voor de kleine best groot was daar met leuke glijbaantjes ed. Onze dochter had er iig enorm van genoten (en wij daarom ook)