12 Reacties

2 jaar geleden

Volgens mij hebben wij deze ook, zal aan mijn vriend vragen of hij de app nu werkend heeft gekregen. De camera en scherm zelf werken wel gewoon.

2 jaar geleden

Waarschijnlijk heb je dan 2.4 ghz wifi nodig.. moet je omzetten via je provider. Dit hadden wij ook met onze camera.. lekker ingewikkeld allemaal

2 jaar geleden

Reactie op MuisJee

Waarschijnlijk heb je dan 2.4 ghz wifi nodig.. moet je omzetten via je prov ...
Meen je niet. Welke provider hebben jullie?

2 jaar geleden

Reactie op MimiPetka

Volgens mij hebben wij deze ook, zal aan mijn vriend vragen of hij de app n ...
Ja dat probleem hebben wij dus ook!

2 jaar geleden

Reactie op MuisJee

Waarschijnlijk heb je dan 2.4 ghz wifi nodig.. moet je omzetten via je prov ...
Dit kun je ook prima zelf omzetten door in te loggen op je modem/router. Even googlen, vaak kan je dit wel vinden op de website van de provider bij de hulp pagina's.

2 jaar geleden

Luvion gaf bij ons enkel storingen. Om de haverklap.. Dus overgestapt op een ander merk.

2 jaar geleden

De app geeft bij ons steeds storing. Deze crasht om de haverklap en onze telefoons geven ook de melding dat de app op de achtergrond crasht. (Wij hebben een 2.4ghz wifi én een 5 ghz verbinding in huis, de camera moet op 2.4) Kennen jullie het probleem van het crashen van de app? De camera en het schermpje werken wel goed, dat is geen probleem.

2 jaar geleden

Inmiddels zitten we op een 2.4 netwerk maar alsnog werkt de app niet. Wat een waardeloze babyfoon!!!

2 jaar geleden

Reactie op Kris05

Inmiddels zitten we op een 2.4 netwerk maar alsnog werkt de app niet. Wat e ...
Mijn vriend heeft luvion een mail gestuurd over het vastlopen van de app. Is dat wat bij jullie ook gebeurt? De app crasht steeds en wordt door telefoon steefs afgesloten (beide een samsung s20 van 2 maanden oud). Heb jij ook Android telefoon?

2 jaar geleden

Reactie op MimiPetka

Mijn vriend heeft luvion een mail gestuurd over het vastlopen van de app. I ...
Nee ik heb een iphone, mijn vriend android. Installatie lukt op geen van beide

2 jaar geleden

Reactie op Kris05

Nee ik heb een iphone, mijn vriend android. Installatie lukt op geen van be ...
Dan is iPhone of Android dus ook niet het probleem, ik ben benieuwd of en wanneer luvion reageert, maar anders gaat hij retour. Te duur om maar half te werken. Een babyfoon met alleen scherm is een stuk voordeliger, maar wij willen juist ook de babyfoon app erbij.

2 jaar geleden

Die van ons mag retour naar wehkamp met klacht alszijnde defect ;) ik zie in de appstore ook veel klachten waar luvion niet op reageert en nog geen reactie op de mail (ook geen autoreply/ontvangstbevestiging) dus we gaan een ander uitkiezen... dan maar zonder app :-)