12 Reacties

2 jaar geleden

Hier niet want dat vindt ie niet lekker 😀 Soepstengels en rijstwafel gaat dan wel weer goed terwijl hij geroosterd brood lastig vindt

2 jaar geleden

Ik geef er soms een paar. Vaak is dit wel een zoethoudertje als ze eventjes aan het mopperen is omdat ze zit te wachten op haar avondeten bijvoorbeeld. Ik vind ze ideaal die dingen. Altijd goed haha. Maar ook heel veel dagen geef ik ze niet. Het voegt namelijk qua voedingswaarde niks toe volgens mij, dus mijn voorkeur is om andere gezondere dingen te geven.

2 jaar geleden

Het is volledig gemaakt van maïs, dus ja ik geef ze wel. Ze krijgt hooguit 3 kleintjes of 1 grote, maar dat is omdat ze daarna niet meer wil haha. Van mij mag ze er best wat meer. Ik haal ze bij kruidvat, van het eigen merk. Die hebben ook de grote stengels. Kunnen ze lekker makkelijk vastpakken. Het vult naar mijn idee alleen niet echt, dus ik doe het niet als tussendoortje maar meer inderdaad als zoethoudertje als ze moe wordt, of als aanvulling op haar fruit

2 jaar geleden

Meestal 1 grote na der middag slaapje gister toevallig anderhalf. Ze is sinds 2 dagen van de middagfles af.

2 jaar geleden

Hier ook een grote dan van maïs fingers. Mijn zoontje krijgt ze al vanaf dat hij 6 maanden is. Ik ben er mee begonnen om hem het kauwen en afbijten en slikken beter te leren. Nu krijgt hij ze als tussendoortje. Vaak een of twee. Ik wissel het af met ontbijtkoek, baby koekjes, fruit en groenten. Dit weekend was mijn zusje jarig. Omdat ons zoontje geen taart en koek kan eten, had ze speciaal voor hem maïs fingers gehaald. Zo lief.

2 jaar geleden

Hier zijn we ermee begonnen om haar te leren eten vast te pakken/af te bijten. Nu krijgt ze ze bijna niet meer maar dat komt meer omdat ze tegenwoordig ook gewoon een stuk broodkorst kan krijgen op zo'n moment of een ander tussendoortje. Op de opvang geven ze aan het einde van de middag sinds een paar weken zo'n cracottes cracker van AH eigen merk, die vind ze heerlijk en dat kan ze ook lekker zelfstandig opeten dus vind ze zelf fijn (ze wil qua eten nu het liefste alles zelf doen..), dus die hebben we nu thuis ook. Moet zeggen dat ik die zelf vrij zout vind smaken (geen idee of er naar verhouding ook echt veel zout in zit..) dus die doen we eigenlijk wel max 1 per dag.

2 jaar geleden

Hier vind hij ze heel lekker. Meestal bij opa & oma dat hij er wat krijgt. Ik heb liever dat hij die krijgt dan 'grote mensen koeken'. Ze willen hem toch verwennen. Thuis krijgt hij ze ook af en toe, afgewisseld met (volkoren) cracottes, soepstengels en rijstwafels als tussendoortje.

2 jaar geleden

Hier krijgt de kleine het af en toe! Hij vind ze heel lekker😊

2 jaar geleden

Hier krijgt hij 's middags soms als tussendoortje 1. Die lange maisvingers van Kruidvat huismerk.

2 jaar geleden

Dankjulliewel! Ik heb vanmiddag in de winkel ze even vergeleken en de natural van de Kruidvat lijkt het meest ok qua ingrediënten

2 jaar geleden

Hij vindt ze heeerlijk ik geloof dat elk merk wel goed is en veel smaken voor de variatie. Meestal geven we in de namiddag of in de avond na het eten als hij nog een beetje trek heeft. Goed of niet goed ik denk dat dit best een gezond snackje is voor je kind maar geef met mate.

2 jaar geleden

We hebben deze en kleine wafeltjes bij in de luiertas. Die van de Hema zijn 100% zonder toevoegingen.