26 Reacties

4 jaar geleden

Mijn vriend is Surinaams maar heeft gewoon ene Belgische pas. Kan niet wachten om onze kleine wondertje te zien!! 💕🌍🤰🏽

4 jaar geleden

Nederlands marokaanse mama Hier !! Maar wij wonen in Spanje

4 jaar geleden

Mijn partner is turks 😊

4 jaar geleden

Ik ben een buitenlander (ik kom uit Brazilië) en mijn vriend is een Nederlander. Voor mij de belangrijkste is dat mijn kind Portugees spreekt om met mijn familie in Brazilië en vrienden in Portugal (ik heb mijn HBO daar gehaald) kunnen spreken

4 jaar geleden

Mijn echtgenoot is Duits en wij wonen in Duitsland, dus opzich zorgt dit niet voor extra regelwerk, aangezien dit een EU/EER land is.

4 jaar geleden

Mijn partner is Roemeens. Maar idd ook een eu land dus geen extra geregel. Opvoeden gaan wij tweetalig doen.

4 jaar geleden

Mijn vriend is van Iran maar al 30 jaar in NL. Ik ben zelf NL. We voeden ons kindje meertalig op.

4 jaar geleden

Mijn man is indiaas en ik ben surinaams maar geboren in nederland, wij willen ons kindje 3 taals opvoeden, indiaas nederland en engels. Zodat hij of zij met zijn indiaas familie ook kan comuniceren. Mvgr Gita

4 jaar geleden

Ik ben Koerdish en mijn partner is Nederlands. We kunnen niet wachten tot ons wondertje er is! ❤️🤰🏻🙋🏻🐈‍⬛🐈🏡

4 jaar geleden

Wij gaan ook tweetalig opvoeden, al kan mijn vriend zelf nog geen Nederlands (kan ik uiteindelijk dus geheimtaal met ons kindje spreken, haha!).

4 jaar geleden

Ik woon in Frankrijk met met mijn franse vriend, ik zelf ben Nederlandse, dus misschien toch maar twee talig opvoeden. 😊😅😻

4 jaar geleden

Ik ben Nederlandse en woon in Bolivia met m’n Boliviaanse partner. Wij spreken altijd Engels met elkaar, dus ons kindje zal zowel Spaans, Nederlands als Engels leren 😊 Valt me op dat vrouwen hier echt in de watten worden gelegd als ze zwanger zijn😉 mijn partner helpt me nu al met alles, en zit pas op 11 weken. Weet niet zeker of dat veel verschilt qua cultuur, maar ik geniet ervan met volle teugen!☺️

4 jaar geleden

Ik ben een belg en mijn vriend een Nederlander...

4 jaar geleden

Reactie op She008

Ik ben Nederlandse en woon in Bolivia met m’n Boliviaanse partner. Wij spre ...
Dat is zo fijn, hier hetzelfde, iedereen is heel behulpzaam en dat pas met 9 weken 🙊☺️

4 jaar geleden

Ik ben Nederlandse en mijn Man Is Afghaans, 🥰ook wij voeden ons kind meertalig op.

4 jaar geleden

Reactie op Plantenmama

Ik ben Koerdish en mijn partner is Nederlands. We kunnen niet wachten tot o ...
Wat leuk, bij ons andersom. Ik ben Nederlands en mijn man is Koerdish 🥰

4 jaar geleden

Hi, ik ben Frans en Nederlands en mijn vriend is Nederlands en wij wonen in Nederland. Ik ben 11,5 weken zwanger en ik ben van plan om ons kind tweetalig op te voeden. Zij/hij krijgt beide nationaliteiten.

4 jaar geleden

Mijn man is Italiaans 🇮🇹 ♥️ We wonen in Nederland, maar ik wil in Italië bij zijn familie bevallen. Hij zal ook alleen Italiaans met ons kindje praten (hij spreekt ook Nederlands).

4 jaar geleden

Ik ben zelf Arubaanse Venezulaanse en Nederlands. Mijn vriend is Portugees. Dus word een hele mengelmoes. Wat gezellig al die verschillende nationaliteiten ❤🥰

4 jaar geleden

Mijn vriend is amerikaans. We zijn onverwachts zwanger geworden na een relatie van 7 maand. Ik heb in amerika gewoond en was dagelijks bij hem. Nu ik zwanger ben, ben ik terug gekeerd naar nederland maar hij wilt de baby niet én hij ziet het niet zitten om naar nederland te komen. Ik ben heel erg bezorgd op dit moment dat ik als alleenstaande moeder ga eindigen.