20 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb hem met me oudste zoon ook gebruikt het is ideaaaal alleen je hebt geen kinderwagen mee dus maxi cosi moet je zelf sjouwen maar om even heen en weer naar een bezoekje ofzo is het ideaal of gewoon elkker rond te fietsen... Had toen nog geen rijbewijs en auto dus deed alles op de fiets en dan was dit ideaal om lekker wrg te kunnen met de kleine.....en die kleintjes genieten want die liggen comfortable lekker rond te kijken 😁

2 jaar geleden

Dat is fijn te horen, dankjewel!

2 jaar geleden

Het enige wat mij weerhoudt om ook zo iets aan te schaffen zijn de hobbelige wegen 🫣 en als het goed is kunnen wij over een maandje al in een bobike zitje ;) Maaaar ik ben wel heel erg benieuwd naar jullie mening dus ik volg zeker 🙋🏻‍♀️

2 jaar geleden

Ja ideaal, dit is al het 3e kind waar mee ik het gebruik! Vind het nu vooral handig om de kids mee en van school te halen, maar even lekker boodschappen doen is niet handig want je hebt geen wagen mee 😉.

2 jaar geleden

Super handig! Is dat gewoon een steco zoals op deze link? https://www.fiets-stoeltje.nl/steco-maxi-cosi-mee-baby-mee.html?gclid=CjwKCAjw1YCkBhAOEiwA5aN4ARbI1tsva1YVzOJp16-Rh9u1rCdGWB46AVgA8tAjZANUFs4mjJBDAxoCcmAQAvD_BwE Ik wil er namelijk ook graag 1 bestellen, maar ik dacht dat het alleen was voor in een bakfiets. Als je wilt laten weten of dit idd een goede is voor een gewone fiets, ga ik m ook bestellen;-)

2 jaar geleden

Oh ja en: past elke maxi cosi hierin?

2 jaar geleden

Reactie op Gerda121

2 jaar geleden

Reactie op Gerda121

Super handig! Is dat gewoon een steco zoals op deze link? https://www.fiet ...
Ja deze is t. Misschien dat wij een ouder model hebben, want we hebben hem via marktplaats gekocht voor 30e.

2 jaar geleden

Reactie op Gerda121

Denk het wel... maar ik ben geen expert.

2 jaar geleden

Reactie op Gerda121

Super handig! Is dat gewoon een steco zoals op deze link? https://www.fiet ...
Ja deze hebben wij op het achter rekje van de bakfiets.. anders kan ik de 4 kids niet mee nemen 🫣. Vind het echt ideaal

10 maanden geleden

Ik zie dat dit topic al een jaar oud is maar toch nig even een vraag. Past alleen het merk MaxiCosy er op? Of kan een Stokke iZi Go maxi cosy er ook op?

10 maanden geleden

Reactie op MamaLea

Ik zie dat dit topic al een jaar oud is maar toch nig even een vraag. Past ...
Hi, nee hoor. Allerlei merken passen erop. Wij hadden er een cybex op geklikt. En een vriendin van mij leent hem nu en heeft er weer een ander merk op zitten.

9 maanden geleden

Reactie op Scorn

Hi, nee hoor. Allerlei merken passen erop. Wij hadden er een cybex op gekli ...
Hoi, wij overwegen ook om de steco baby mee te kopen. Vooral om naar de opvang te brengen of de andere kinderen naar school te brengen/te halen. Wij hebben ook een cybex cloud z, maar in het overzicht van Steco staat dat hij er niet op past, maar deze past dus wel? En qua gewicht vroeg ik mij af hoelang je met de steco baby mee kunt doen? Er staat dat de steco max 10 kg kan dragen. De maxi cosi van cybex is 4,8 kg en onze jongste zoon is ook al rond de 5 kg... Jij gaf aan dat je het in het begin ook spannend vond (vind ik dus ook ;), maar hebben jullie er veel profijt van gehad?

9 maanden geleden

Ja bij ons paste hij er prima op, zat heel stevig en kon geen kant op. Ik vond t heel spannend, omdat er natuurlijk veren ij zitten en bij iedere drempel veert de baby. Maar dat is juist goed, want daardoor krijgt de kleine geen klappen. Beetje rustig fietsen op de hobbelige paden. Uhm verder is het wel een gewicht achterop, dus een stevige fiets (moederfiets) is wel te adviseren.

9 maanden geleden

Wij hebben het een paar maanden gebruikt, tot de kleine goed zelfstandig kob zitten en in t stoeltje voorop kon. Het was echt een uitkomst om toch met haar te kunnen fietsen.

9 maanden geleden

Overigens hebben wij deze 2e hands gekocht via marktplaats, net als de cybex maxicosi.

9 maanden geleden

Reactie op Scorn

Ja bij ons paste hij er prima op, zat heel stevig en kon geen kant op. Ik v ...
Bedankt voor je snelle reactie! :) Een stevige moederfiets hebben we inderdaad. Dan ga ik de steco aanschaffen via marktplaats. Het lijkt ons ideaal om zo toch korte stukjes met de fiets te kunnen doen.

9 maanden geleden

Heeft iemand nog een montage handleiding van de baby mee misschien?

8 maanden geleden

Heeft iemand geprobeerd met zowel de ‘baby mee’ als een voordrager (zitje aan stuur). Ik ben aan het zien of en hoe ik 2 kindjes met de fiets kan vervoeren zonder een nieuwe fiets te moeten kopen. Oudste weet 13,5 kg en de jongste 8 kg (hij is 3 maand). Wat denken jullie?

8 maanden geleden

Weet iemand of de maxi cosi 360 pro er ook op past?