9 Reacties

2 jaar geleden
Wij hebben de kidsit. Het zit gedeelte kan er vrij gemakkelijk af. Maar onze dochter staat ook vaak nog op het zit gedeelte zodat ze goed alles kan zien. Je loopt wel tegen het plankje aan, het loopt gewoon niet fijn. Maar ik denk dat dit bij alle plankjes wel is. Ik vind het ondingen maar er ontkomen er even niet aan met een baby en peuter.

2 jaar geleden
Wij hebben ook de kidsit, loopt heel irritant. Je loopt er de heletijd tegenaan. Ze kunnen prima naast het zitje staan, maar deze kan er ook af

2 jaar geleden
Wij hebben een universele merkloze geloof ik. Werkt prima! Je kan hem
Makkelijk omhoog doen met een haakje. Je ontkoppelt hem niet heel snel meer (niet onmogelijk maar duurt gewoon even) dus hij neemt wat meer ruimte in beslag in de auto.

2 jaar geleden
Wij hebben de Vista v1 dus misschien net een beetje anders. Hebben de bumprider zonder zitje, goedkoop via marktplaats. Ik loop wel tegen het plankje aan dus loop vaak een beetje naast de wagen. Het plankje is makkelijk te bevestigen en eraf te halen. Onze peuter blijft er goed op staan dus ben er blij mee. Ik loop er geen uren mee (maar dat wil m’n peuter ook niet)
Ps. Ik heb extra upper adapters op de wagen waardoor de wieg wat hoger staat (we zijn allebei lang), hierdoor staat de bak een stukje naar voren waardoor onze peuter wat meer ruimte heeft. Dus de adapters op deze foto maar dan doe ik ze andersom zodat de bak verder naar voren staat ipv naar achteren.

2 jaar geleden
Wij hebben een universele merkloze met afhaalbaar zitje . Ik twijfelde eerst ook omdat ik het tijdens de zwangerschap al had uitgeprobeerd in de winkel en zoiets had van ja dan loop ik naast de kinderwagen of trap iedere keer tegen dat ding... uiteindelijk toch een aangeschaft omdat ik anders een peutertje heb die vraagt om getild te worden. We hebben het nu 2x uitgeprobeerd en hij zit er heerlijk op!! Wel is het dan iets naast de wagen lopen. Keuzes... haha..