23 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb met ons dochtertje van 5,5 maand alleen nog maar gewandeld door de Efteling. Uiteraard een foto op de paddestoel! Nog geen attracties gedaan, bijv. carnaval festival lijkt me toch echt nog te veel voor dr. Twijfelde vorige week wel om misschien in een draaimolen te gaan op het Anton Pieckplein 🎠 In elk restaurantje staat een magnetron en is een verschoningsruimte, ook wel zo fijn. Heel veel plezier 🤗

2 jaar geleden

Het sprookjesbos lijkt me leuk voor haar. Ik zou geen attracties doen. Het is zo druk al met al die mensen en geluiden.

2 jaar geleden

Wij zijn vorige maand geweest toen ze net 5 maanden was en het was heerlijk! Gewoon lekker in het sprookjesbos rondwandelen, rustig voeden in de restaurants (met goede verschoningsruimte) ging prima! Wij zijn wel in carnaval festival geweest en ze vond het geweldig!

2 jaar geleden

Wij zijn toen onze zoon 4 maanden was in carnaval festival gegaan. Dit vond hij helemaal geweldig. Verder het rondgewandeld worden, lekker slapen en alle mensen bekijken beviel hem volgens mij wel. Wij hebben dan ook een abo aangeschaft! Verschonen bij la place achter in t park (naast vogelrok) is echt super. Veel plezier!

2 jaar geleden

Reactie op Blubbie

Wij zijn toen onze zoon 4 maanden was in carnaval festival gegaan. Dit vond ...
Een slot voor op de kinderwagen is handig als je een attractie in gaat. Verder zou je een faciliteitenkaart aan kunnen vragen. Dan kan je via de invalide ingang instappen bij carnaval festival instappen (scheelt je de trap en de draaischijf) en wordt de attractie even stil gezet. Dit vinden wij echt super fijn.

2 jaar geleden

Reactie op Baby Kr

Ik heb met ons dochtertje van 5,5 maand alleen nog maar gewandeld door de E ...
Thnx! Gaat helemaal goed komen😊 en idd, een foto op de paddestoel mag natuurlijk niet ontbreken!

2 jaar geleden

Reactie op Blubbie

Wij zijn toen onze zoon 4 maanden was in carnaval festival gegaan. Dit vond ...
Wat fijn dat het zo goed beviel! Ik denk dat mijn dochtertje carnaval festival ook helemaal geweldig zal vinden, die is altijd al helemaal verwonderd door de meest simpele dingen, laat staan zo'n leuke attractie😊

2 jaar geleden

Reactie op Blubbie

Een slot voor op de kinderwagen is handig als je een attractie in gaat. Ver ...
Oh dat is slim zeg! Wij hebben een hele compacte buggy die heel makkelijk inklapbaar is, dus mijn idee was om de buggy dan gewoon mee te nemen naar de attractie, hem eventueel in te klappen als dat nodig is en hem dan via babyswitch over te geven samen met ons dochtertje. Maar zo'n slot is ook heel slim! Waar zet je hem dan neer als je een attractie in gaat en waar maak je hem aan vast?

2 jaar geleden

Wij zijn ook geweest. Volgens mij was ze 4 a 5 maanden. Zijn in Carnaval festival geweest en vond ze heel interessant!!! In de pagode ook geweest sprookjesbos en klein showtje. En volgens mij nog 1 attractie. Maar het was zooooo druk die dag dat het lang wachten was. Ze had het echt super gedaan!!

2 jaar geleden

Reactie op Mirimiri

Wij zijn ook geweest. Volgens mij was ze 4 a 5 maanden. Zijn in Carnaval fe ...
Wat fijn dat ze het zo naar dr zin heeft gehad!😊 hoe hebben jullie het gedaan met de kinderwagen? Of bleef er bij jullie altijd iemand achter met de kinderwagen/jullie dochtertje? Zou de buggy denk je ingeklapt mee mogen in de pagode? Hij is heel compact en je kan hem aan je schouder dragen

2 jaar geleden

Reactie op Jasmijn_1998

Wat fijn dat ze het zo naar dr zin heeft gehad!😊 hoe hebben jullie het ged ...
Kinderwagen gewoon laten staan. Er staan er zoveel! Heb alleen wel de tas meegenomen. Lijkt me sterk als iemand die mee gaat nemen. En als ik in een attractie ging bleef mijn schoonzusje bij haar. Zij gaat meestal niet in attracties. De fata morgana is ook leuk. Ze vond alleen die grote pop beetje eng, maar verder alleen maar kijken!

2 jaar geleden

Wij zijn met de middelste gegaan toen ze 2,5 maand was. Ik zou als we nu zouden gaan voor de jongste zeker weer de gehoorbeschermers meenemen. Net even wat minder prikkels en minder last van plotselinge geluiden. Ik vond de draagdoek ideaal. Als je wat langer in de rij staat, hoef je haar niet de hele tijd vast te houden, want volgens mij kan een wagen niet mee de rij in. Ze mocht daarin toen ook mee symbolica in (of ze hebben haar niet gezien onder de draagjas🙈)

2 jaar geleden

Reactie op Jolene1987

Wij zijn met de middelste gegaan toen ze 2,5 maand was. Ik zou als we nu zo ...
Mag de buggy ook niet ingeklapt (eventueel via de babyswitch) mee?

2 jaar geleden

Reactie op Jasmijn_1998

Mag de buggy ook niet ingeklapt (eventueel via de babyswitch) mee?
Oei dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Wij hebben de wagen helemaal thuis gelaten, omdat ik het liefste draag en in de wagen dan maar gedoe vindt. Maar ik herinner me dat ik in de rij een aantal mensen heel onhandig steeds hun baby zag vasthouden en wisselen onderling. Volgens mij moet je bij veel attracties de wagen voordat je de rij in gaat parkeren.

2 jaar geleden

Wij zijn laatst geweest met de 31 graden.. alle tickets waren al gekocht want was een uitje met de schoonfamilie. Ik lees hier dat iedereen in de carnaval is geweest met hun kindje rond 4/5 maanden. Wij hebben dat ook gedaan onze dochter was toen al 5 maanden maar ik voelde mij zo slecht erna.. ze moest tussen ons in zitten (hoe dan?!) En in de rij hoorde ik een opmerking gemaakt worden van ' omg waarom ga je met een baby hier in ' ik kon oprecht wel huilen. Ik heb er geen fijne ervaring aan over gehouden maar het was ook te heet bij ons etc.

2 jaar geleden

Wij zijn laatst ook geweest en hij is overal ingeweest behalve symbolica, mag niet moeten ze zelfstandig zitten en vila volta. En natuurlijk de achtbanen enzo niet. Ging prima

2 jaar geleden

Reactie op Miertje08

Wij zijn laatst ook geweest en hij is overal ingeweest behalve symbolica, m ...
Met ee efteling ap kan je instellen dat je een baby hebt en geven ze aan waar en waar je juist niet in kan met een baby

2 jaar geleden

Reactie op pattvdd

Wij zijn laatst geweest met de 31 graden.. alle tickets waren al gekocht wa ...
He wat vervelend dat je er een vervelende ervaring aan over gehouden hebt! Hopelijk is het nu iets minder als je leest dat je echt niet de enige bent die zijn baby meeneemt in een attractie. Uiteindelijk gaat het erom of jullie en jullie kindje het leuk vonden, wat andere mensen zeggen/vinden is dan irrelevant. Ik zou iig zeker je ervaring niet laten verpesten door anderen!

2 jaar geleden

Reactie op pattvdd

Wij zijn laatst geweest met de 31 graden.. alle tickets waren al gekocht wa ...
Baby ernaast???? Ik gewoon op mijn schoot. Mocht alleen niet meer mensen in dan alleen wij 2

2 jaar geleden

Droomvlucht en carnaval mag je in! En ik zou een extra slot meenemen! Om je wagen mee vast te zetten bij de attracties