18 Reacties

2 jaar geleden
https://instagram.com/irisbosmanjewelrydesign?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Deze dame, in Wassenaar, heeft dit prachtige kettinkje gemaakt voor me, van goud, met geboortesteentje eraan. Super blij!!

2 jaar geleden
Ik heb een ring van see you gedenksieraden, zij hadden een voorbeeld voor een sieraad met as, maar hebben ervoor gezorgd dat dit ook met moedermelk kon 😊

2 jaar geleden
Ik heb besteld bij mamzelle Axelle. Ik zal het laten weten als het is toegekomen :)

2 jaar geleden
Ik wil heel graag de ring van laves. Alleen is ze nu met zwangerschapsverlof dus nog even wachten tot september

VRIEND
2 jaar geleden
Ook zeker niet goedkoop, maar ik heb de mijne bij mimmie sieraden (kijk op instagram) laten maken.
Rode goud met naast de moedermelk een diamantje voor mijn stilgeboren dochtertje. Daarbij een 2e ring met balletjes zeg maar. Over een tijdje, als ik mijn zoontje ene jaar borstvoeding geef, dan laat ik de derde erbij maken wat een setje vormt☺️.
Ik heb de ring nu een jaar of 2 en geen verkleding, niets.

2 jaar geleden
Bij de eerste een laten maken bij Juuls Sieraden. Een hele mooie hanger gekregen, maar werd al heel snel gelig. Is ondertussen ook gestopt.
Vorige week heb ik er één binnen gekregen van SoLilly met een droogbloem erin. Heel mooi geworden. Hoe mooi hij blijft weet ik bij deze dus niet, maar hij ziet er wel beter afgewerkt uit dan de eerste die nog wel her en der een deukje had.

2 jaar geleden
In heb even op de link gedrukt. Maar mag ik vragen wanneer je geweest ben? Ik zie eigenlijk geen recente activiteit bij haar🙈