7 Reacties

2 jaar geleden

Hi! Ik heb geen ervaring met Monkey Town, wel zijn we in de vakantie met ons zoontje van 6 maanden naar de dierentuin gegaan. In Ouwehands hadden ze een binnen gedeelte met verschillende grote aquaria. Dit vond hij geweldig 馃槏 heeft wel drie kwartier naar alle verschillende vissen zitten staren. Misschien is er ergens bij jou in de buurt ook een binnen aquarium. Volgensmij heeft sea life in Scheveningen ook zo'n tunnel waar je door kan lopen. Verder kan ik als binnen activiteit nog het zwembad bedenken. Veel plezier in jullie vakantie!

2 jaar geleden

Ik ben bij Monkey town geweest met mijn zoon bijna 7 maanden.. ik merkte dat hij best overprikkeld was erna ( erg druk ) ben wel al eens bij de dierentuin of kinderboerderij geweest dat was een stuk beter 鉂わ笍

2 jaar geleden

7 maanden is nog wat vroeg maar het kan zeker wel. Mijn baby鈥檚 gingen en gaan al wel mee vanwege grote zus. Die kleintjes stoppen alles in hun mond, het is daar over het algemeen niet heel hygi毛nisch met alle snotterende en net zindelijke kindjes馃槄 Bij ons is Monkey town/ ballorig verschrikkelijk in de vakanties. Veel grote drukke kinderen waar ouders niet goed op letten. Ik vind het dan te gevaarlijk voor de hele kleintjes. Buiten de vakanties om zijn er peuter ochtenden waarop baby鈥檚 en peuters goedkoper en rustig kunnen spelen. Dat vind ik altijd top! Kindjes lekker spelen en ik koffie drinken馃槈

2 jaar geleden

Reactie op VTHMD

Hi! Ik heb geen ervaring met Monkey Town, wel zijn we in de vakantie met o ...
Wij zijn in sealife geweest maar wat een tegenvallen bijna 50 euro entree en dan met een klein uur erdoonheen. Veel te druk en niet echt veel kleurige vissen te zien. Kleine vond de mensen eromheen nog intresanter馃ぃ blijdorp is dan zeker meer waar voor je geld

2 jaar geleden

Ik zou helemaal gek worden in die chaos van monkeytown. Ik heb nu 3 weken "zomer" vakantie. Pff een en al regen.. verschrikkelijk. Ben het nu wel zat! 2 weken lang boeide het me niet en goed vermaakt thuis, maar leuk is anders. Wij vermaken ons oa met muziek maken, dansen, zingen, knutselwerkje maken, 'samen' koken, met blokken spelen, door het huis tijgeren, boekjes lezen, in bad, door de wijk wandelen, oefenen met zitten etc. Genoeg te doen iig maar een zonnetje erbij was wel fijn geweest:D

2 jaar geleden

Hoooi ik ben met m鈥檔 7 maanden oude dochter even geweest ook. Zij vond alle aandacht erg leuk en ben er gewoon bij gaan zitten. Vond het best leuk! Andere kindjes kwamen met die ballenbak ballen bij der liggen en met die ballen rollen haha

2 jaar geleden

Ik zou persoonlijk niet weten wat ik daar moet met m鈥檔 kind van 7 maanden.. ik vind het niet geschikt. Die van mij moet mee vanwege haar broer en dan is het prima hoor! Maar als ik geen ouder kind had zou ik er echt niet naartoe gaan馃槣