7 Reacties

2 jaar geleden

Hi! Ik heb geen ervaring met Monkey Town, wel zijn we in de vakantie met ons zoontje van 6 maanden naar de dierentuin gegaan. In Ouwehands hadden ze een binnen gedeelte met verschillende grote aquaria. Dit vond hij geweldig 馃槏 heeft wel drie kwartier naar alle verschillende vissen zitten staren. Misschien is er ergens bij jou in de buurt ook een binnen aquarium. Volgensmij heeft sea life in Scheveningen ook zo'n tunnel waar je door kan lopen. Verder kan ik als binnen activiteit nog het zwembad bedenken. Veel plezier in jullie vakantie!

2 jaar geleden

Ik ben bij Monkey town geweest met mijn zoon bijna 7 maanden.. ik merkte dat hij best overprikkeld was erna ( erg druk ) ben wel al eens bij de dierentuin of kinderboerderij geweest dat was een stuk beter 鉂わ笍

2 jaar geleden

7 maanden is nog wat vroeg maar het kan zeker wel. Mijn baby鈥檚 gingen en gaan al wel mee vanwege grote zus. Die kleintjes stoppen alles in hun mond, het is daar over het algemeen niet heel hygi毛nisch met alle snotterende en net zindelijke kindjes馃槄 Bij ons is Monkey town/ ballorig verschrikkelijk in de vakanties. Veel grote drukke kinderen waar ouders niet goed op letten. Ik vind het dan te gevaarlijk voor de hele kleintjes. Buiten de vakanties om zijn er peuter ochtenden waarop baby鈥檚 en peuters goedkoper en rustig kunnen spelen. Dat vind ik altijd top! Kindjes lekker spelen en ik koffie drinken馃槈

2 jaar geleden

Reactie op VTHMD

Hi! Ik heb geen ervaring met Monkey Town, wel zijn we in de vakantie met o ...
Wij zijn in sealife geweest maar wat een tegenvallen bijna 50 euro entree en dan met een klein uur erdoonheen. Veel te druk en niet echt veel kleurige vissen te zien. Kleine vond de mensen eromheen nog intresanter馃ぃ blijdorp is dan zeker meer waar voor je geld

2 jaar geleden