10 Reacties
3 jaar geleden
Lekker met de kruik de wagen voorverwarmen en dan is dat warm genoeg. Voor je eigen gevoel kun je ook af en toe in t nekje voelen of dat nog warm is
3 jaar geleden
Ik twijfelde ook al. Want het is nu echt koud. Misschien niet te lang? En zeker een muts inderdaad.
3 jaar geleden
Ik ga naar buiten met de kleine in jasje, twee dekens, kruik met heet water (niet kokend) en mutsje op. Dat gaat goed! Net een uur gewandeld en de kleine man was lekker warm toen ik thuis kwam
3 jaar geleden
Reactie op FrankaV1992
Ik ga naar buiten met de kleine in jasje, twee dekens, kruik met heet water ...
Kruik mag alleen voor je je kind erin legt om op te warmen
3 jaar geleden
We moesten vanmorgen vroeg naar het cb (dochter is 4 weken). Het vroor nog hard, maar ik deed een maillot onder haar broek, extra deken, gezichtje ingevet met vaseline en kinderwagen en jasje voorverwarmd met kruik. Kruik ook meegenomen (uiteraard in de boodschappenmand, NIET bij ons meisje in de wieg) en op het bureau weer in de wieg gelegd voor de terugweg. Ging prima!
3 jaar geleden
Ik doe bij mijn dochter van 6 weken de bak voorverwarmen met een kruik en ook meteen haar jasje.
Ze ligt dan in een voorverwarmde voeten zak met nog een extra deken er over heen.
Ik gebruik een voetenzak in de kinderwagen bak zodat er nog minder kou van beneden komt door het matrasje heen.
Wat ze aan heeft is een langemouw romper , een lange mouw shirt, broek, sokken, jasje ( met capuchon zodat haar nek ook warm is ) en een mutsje!
3 jaar geleden
Ik zouZelf niet een teddypak gebruiken, ik heb echt het gevoel alsof dat zo erg broeit ofzo. Ik ben toch meer van de dekens en warme kruik gebruiken.