10 Reacties

vorig jaar

Wij hebben al sinds de geboorte een zoutlamp op haar kamer staan. Heel fijn, zacht licht. We hebben er eentje met een dimmer. Heel wat anders, maar misschien heb je er iets aan.

vorig jaar

https://share.temu.com/UIWNYTtfKXA Ik heb deze gekocht! Ideaal, zelfde principe als die jij laat zien! Staat hier op de wasmand naast haar deur, tegenover haar bed!

vorig jaar

Hij staat hier nu op de zachtste stand! Toevallig nu een slapende dochter bij me dus dit is nu haha

vorig jaar

Bij ons zit een nachtlampje in de babyfoon. Die gebruiken we. We hebben van babyfoon gewisseld en hiervoor hebben we het nachtlampje van ikea gebruikt. Die kon dan ook iets feller als je toch wat meer licht nodig hebt maar niet het echte grote licht aan wilt doen. (Poepluier snachts oid). Zit ook bluetooth in dat je een muziekje aan kan zetten, vind ik zelf wat minder want als je dat met je telefoon doet en er iemand belt gaat dat er volgens mij doorheen.

vorig jaar

Hebben de nijntje lamp met stekker

vorig jaar

Lampje met philips hue dimmen op zachtse stand :-)

vorig jaar

Wij hebben 1 van vakantieveilingen af een sterren licht en veranderd ook van kleur als ze in de nacht wakker word kijkt ze daar even naar en valt lekker weer in slaap. De onder en bovenkant kun je apart van elkaar bedienen en er zijn verschillende standen.

vorig jaar

Hier vond ik veel nachtlampjes toch nog erg fel. Na een paar miskopen hebben wij nu deze: https://www.prenatal.nl/babykamer/verlichting/nachtlampjes/a-little-lovely-company-nachtlampje-maan-5317150.html?hic_camp=google_ads:19560911978::&kwd=&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwy8i0BhAkEiwAdFaeGE6Sfo1Icb3A2yIV6aMrYeQnho2We0wxcWlq1cuzxAIaXEIGtEbMgRoCyRoQAvD_BwE Deze kan mee in bed (heeft zachte rondingen) en gaat vanzelf uit na 15 min. Het zachte licht van deze vind ik ideaal. Onze dochter van toen 2 wilde graag een nachtlampje in bed en deze gaat vanzelf uit. Enige 'nadeel' is dat deze op batterijen werkt. Maar ik heb inmiddels een vracht bij de blokker ingekocht. Geloof dat ik ze eens per maand of minde rmoet vervangen.

vorig jaar

Ik weet niet zeker of het lampje wat jij laat zien ook handig is voor mee in bed. Want volgens mij verspringen de kleuren weer zodra je hem aanraakt. Dat vond ik daar weer onhandig aan. Je kan deze wel ergens op zetten en dan met kleuren, timer en dimmer instellen. Maar zodra je hem dan dus weer aanraakt ben je de instellingen weer kwijt en verspringt hij weer van kleur.

vorig jaar

Misschien een handige tip: rood licht verstoord het in slaap vallen niet.