7 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb bijna geen kwaaltjes (14+5), maar droom inderdaad heel heftig elke nacht en moet er minimaal 1x uit om te plassen. Ik heb ontdekt dat ik vooral nachtmerries krijg als ik in de avond iets spannends kijk. Zo was ik bezig met Stranger Things, maar elke keer als ik dat had gekeken kreeg ik zieke nachtmerries.. Ik droom sowieso vooral over dingen die die dag ter sprake zijn gekomen bijvoorbeeld. Misschien voor jezelf ook ontdekken of er een patroon in zit? Aan dat plassen doe je niet zoveel denk ik en wordt alleen maar erger..

3 jaar geleden

Ik droom ook heel hard. Ik word er zo goed als elke nacht van streek van wakker!

3 jaar geleden

Ik droom ook sinds een 2tal dagen enorm , en zijn ook echt serieuse dingen , en dingen die geen steek uitmaken. Maar ze maken me ook vanstreek. Maar ik heb op dit moment jammer genoeg geen tips sorry🍀

3 jaar geleden

Ik heb dat dus ook dat de dromen best heftig kunnen zijn. En dan wordt ik helemaal verward wakker. Alsof ik het echt heb meegemaakt. En plassen heb ik al een tijdje. Soms wel een paar keer per nacht. En dan kom je amper nog in slaap .

3 jaar geleden

Ik herken je hierin. Heeft uiteraard met je hormonen te maken. Bij beide kids heb ik dat gehad, bij mijn dochter het langst. Deze zwangerschap ook weer. Enige tip die ik je kan geven.. Probeer het te accepteren. Hoe rot en vervelend die nachtmerries ook zijn. Het gaat over met het moment dat je kindje geboren word 💕 Owja, en er over blijven praten is uiteraard ook heel belangrijk.

3 jaar geleden

Ik merk nog wel eens dat ik te warm slaap (beetje lastig komende week maar voor daarna haha) alleen een laken voorkomt het bij mij.

3 jaar geleden

Dit is weer zn nacht haha Maar precies wat jij omschrijft heb ik ook heel irritant en vaak wordt mijn partner ook wakker door mij doordat ik wakker schik of ineens de deken heel geïrriteerd van me af gooi