23 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Mommy Of5
Hier fijne ervaring nadeel vond ik dat ik 2 dames had in me kraam week ipv ...
Top om te horen dat jullie het zo fijn hebben ervaren dat jullie er nu weer voor hebben gekozen! Ik heb over ongeveer 2 maanden een intake met Naviva. Voelde me erg prettig bij hun uitleg op website enzo.
3 jaar geleden
Wij precies hetzelfde! Héle fijne hulp gehad bij ons eerste kindje en daarom weer dezelfde personen aangevraagd bij Naviva. Alles was heel duidelijk en iedereen onwijs lief!
3 jaar geleden
Reactie op anja88-24
Ik vond Naviva beide keren erg prettig. Wel wissel van kraamverzorgster, ma ...
Ik lees dit dus vaak, van de wissel. Ook bij de Google reviews.
Mijn vk raadt hen aan, maar wil dus echt geen wissel en wil juist graag iemand die zich ook kan aanpassen aan onze wensen qua verzorgen van baby en niet dat wij de opvattingen van de kraamhulp moeten volgen.
Ik vind het echt lastig kiezen!
3 jaar geleden
Reactie op Saïda19-86
Mijn vk ra ...
Het is heel lastig! Ik heb gelukkig geen wissel gehad. Overigens zou ik wel snel gaan regelen. Hier in onze omgeving is het heel druk en zit alles heel snel vol weet ik van vriendinnen.
3 jaar geleden
Reactie op Moos91
Het is heel lastig! Ik heb gelukkig geen wissel gehad. Overigens zou ik wel ...
Ja ik krijg het al benauwd als je dit zegt.
Ik moet echt dit weekend kraamhulp en opvang geregeld hebben.
Opvang… ook zo’n dingetje.
Maar je hebt gelijk. Moet er snel iets mee.
3 jaar geleden
Reactie op Saïda19-86
Mijn vk ra ...
Denk alleen wel dat dit bij veel organisaties is. Veel kunnen ook niet de volledige uren leveren ivm onderbezetting
3 jaar geleden
Reactie op Saïda19-86
Mijn vk ra ...
Bij naviva heb je ergens rond de 26weken een gesprek over jouw gezin, wensen en andere dingen je graag zou willen in je kraamweek. Wij zijn heel rustig, gaan lekker onze gang, geen moetjes en kijken naar het kind ipv volgens de boekjes en ze hebben een kraamverzorgster gevonden die daar perfect op aansloot! Zou mij hier niet zo druk om maken, komt goed. Ook als je haar niet leuk vind, kun je altijd om een andere vragen 😉.
3 jaar geleden
He hoi, ik heb de eerste 2 keer kraamzus gehad. Hier bij beide kindjes geen goede ervaring gehad. Nu gekozen voor naviva. Is nummer 3 bij ons en ook de laatste dus heel benieuwd of het deze keer wel leuk gaat. Of dat het gewoon aan mezelf ligt 🤣😅
3 jaar geleden
Reactie op Moos91
Ja is het ook hoor! Opvang hebben wij gelijk geregeld, omdat vorig jaar bij ...
Wauw. Ik ga het regelen
3 jaar geleden
Reactie op Do95
Bij naviva heb je ergens rond de 26weken een gesprek over jouw gezin, wense ...
Oh dat is fijn om te horen. Ik sta er namelijk ook zo in. Dank je
3 jaar geleden
Reactie op Staceyengels
He hoi, ik heb de eerste 2 keer kraamzus gehad. Hier bij beide kindjes geen ...
Als je geen klik hebt kun je ook aangeven dat je graag een ander wilt waar mogelijk