18 Reacties
2 jaar geleden
Yup. Herkenbaar. Is hier ook een week lang het geval geweest. Hij zat zichzelf zo in de weg. Hij wilde alles maar ook helemaal niets. Als ik maar m'n rug naar hem draaide was het janken geblazen.
2 jaar geleden
Ik denk dat het toch een beetje bij de leeftijd hoort en bij het sprongetje. Merk het hier ook wel. Ik probeer haar maar wat extra aandacht te geven en tijdens haar slaapjes heb ik tijd voor mezelf.
En ik zoek naar nieuwe activiteiten om te doen, zoals zwemmen, fietsen, of ik geef haar een tijdschrift of iets anders willekeurigs waar ze een beetje mee kan spelen. En maar extra met haar spelen/knuffelen. Haar standaard speelgoed is ze inderdaad snel op uitgekeken, ze wil graag zoveel meer.
Op de opvang vinden ze haar juist een ideaal kind omdat ze zichzelf zo goed kan vermaken 馃槀. Maar daar is zoveel afleiding natuurlijk.
2 jaar geleden
Wij hebben op het moment precies hetzelfde. Hij vindt echt niks leuk, ik word er ook helemaal nerveus van. Wij doen hem nu in de draagzak met gezicht naar buiten dat vind ie wel ok, maar dat hou ik ook geen uren vol en is ook maar even leuk in een klein huis. Verder toch maar veel naar buiten wandelen en ik zet hem af en toe in onze schommel, dat trekt ie vaak wel even. Heb m'n handen er vol aan. Hij kan bijna zitten. Ik hoop dat dat het wat beter maakt straks.
2 jaar geleden
Reactie op Mirimiri
Dat denk ik ook wel alleen dit duurt wel al heel lang. Naar papa wilt ze oo ...
Hoelang al dan?
2 jaar geleden
Reactie op Mirimiri
Denk paar weken wel
Pfoe pittig! Maar het gaat voorbij! Geniet van de dingetjes die wel leuk zijn, dat was ik vergeten en die zijn nu ook voorbij. Zoals dat ie slaapt in z'n wagen en het vele knuffelen
2 jaar geleden
Het is echt een fase. Mijn zoontje deed dit ook. Vooral toen hij ziek was. Kom geen stap zetten. Soms irritant. Maar vond het zo schattig.
2 jaar geleden
Reactie op Kleingeluk
Het is echt een fase. Mijn zoontje deed dit ook. Vooral toen hij ziek was. ...
Misschien dan juist? Die van mij ziet heel veel verschillende mensen, gaat 3 dagen per week naar de opvang. En vaak vrienden over de vloer of het oppasmeisje omdat ik een avondje weg wil en papa moet werken. Onze zoon lijkt er niet super last van te hebben. Maar een wel weekje dus. Ik zou veeel kiekeboe spelen dat is het enige wat je kan doen zo'n beetje.
2 jaar geleden
https://www.prenatal.nl/speelgoed-en-cadeau/baby-en-peuterspeelgoed/interactief-speelgoed/vtech-baby-telefoontje.-3665526.html?hic_camp=google_ads:19716166214:148838526920:649040152759&kwd=&gclid=EAIaIQobChMI2eSWnJTXgQMVWz8GAB1lrQNhEAQYAiABEgKS9PD_BwE
Ik heb deze week dit ding gekocht en daar kan ze zich wel wat langer mee vermaken. Wel irritant die geluidjes 馃槀馃槀