18 Reacties

2 jaar geleden

Misschien heeft ze last van verlatingsangst en eenkennigheid..

2 jaar geleden

Yup. Herkenbaar. Is hier ook een week lang het geval geweest. Hij zat zichzelf zo in de weg. Hij wilde alles maar ook helemaal niets. Als ik maar m'n rug naar hem draaide was het janken geblazen.

2 jaar geleden

Reactie op Tektak

Misschien heeft ze last van verlatingsangst en eenkennigheid..
Dat denk ik ook wel alleen dit duurt wel al heel lang. Naar papa wilt ze ook wel maar zodra ze mij weer ziet moet en zal ze naar mij gaan

2 jaar geleden

Ik denk dat het toch een beetje bij de leeftijd hoort en bij het sprongetje. Merk het hier ook wel. Ik probeer haar maar wat extra aandacht te geven en tijdens haar slaapjes heb ik tijd voor mezelf. En ik zoek naar nieuwe activiteiten om te doen, zoals zwemmen, fietsen, of ik geef haar een tijdschrift of iets anders willekeurigs waar ze een beetje mee kan spelen. En maar extra met haar spelen/knuffelen. Haar standaard speelgoed is ze inderdaad snel op uitgekeken, ze wil graag zoveel meer. Op de opvang vinden ze haar juist een ideaal kind omdat ze zichzelf zo goed kan vermaken 馃槀. Maar daar is zoveel afleiding natuurlijk.

2 jaar geleden

Deze fase heb ik ook gehad 馃槶馃槶 wat een drama ik werd ook gek. Ik heb geen tips mijn kleintje heb ik vaak gewoon opgepakt omdat ik er helemaal moe van werd maar een lichtpuntje !het gaat over!

2 jaar geleden

Wij hebben op het moment precies hetzelfde. Hij vindt echt niks leuk, ik word er ook helemaal nerveus van. Wij doen hem nu in de draagzak met gezicht naar buiten dat vind ie wel ok, maar dat hou ik ook geen uren vol en is ook maar even leuk in een klein huis. Verder toch maar veel naar buiten wandelen en ik zet hem af en toe in onze schommel, dat trekt ie vaak wel even. Heb m'n handen er vol aan. Hij kan bijna zitten. Ik hoop dat dat het wat beter maakt straks.

2 jaar geleden

Kan ze kruipen/ tijgeren etc? ( niet dat dat moet hoor!) Als dat nog niet lukt kan ze ook een beetje gefrustreerd zijn dat ze van alles wil maar nog niet zelf kan. En zoals eerder gezegd verlatingsangst kan het ook zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Mirimiri

Dat denk ik ook wel alleen dit duurt wel al heel lang. Naar papa wilt ze oo ...
Hoelang al dan?

2 jaar geleden

Reactie op AmyRox

Kan ze kruipen/ tijgeren etc? ( niet dat dat moet hoor!) Als dat nog niet ...
Alles kan ze al behalve lopen dus dat is het helaas niet..

2 jaar geleden

Reactie op Melaniejochem

Hoelang al dan?
Denk paar weken wel

2 jaar geleden

Reactie op Mirimiri

Denk paar weken wel
Pfoe pittig! Maar het gaat voorbij! Geniet van de dingetjes die wel leuk zijn, dat was ik vergeten en die zijn nu ook voorbij. Zoals dat ie slaapt in z'n wagen en het vele knuffelen

2 jaar geleden

Het is echt een fase. Mijn zoontje deed dit ook. Vooral toen hij ziek was. Kom geen stap zetten. Soms irritant. Maar vond het zo schattig.

2 jaar geleden

Maar wanneer zou dit over moeten gaan? Het is niet zo dat ze veel mensen ziet. Eigenlijk meeste mij en daarna haar vader. In het weekends opa en oma. Maar ook niet iedere keer.

2 jaar geleden

Reactie op Kleingeluk

Het is echt een fase. Mijn zoontje deed dit ook. Vooral toen hij ziek was. ...
Misschien dan juist? Die van mij ziet heel veel verschillende mensen, gaat 3 dagen per week naar de opvang. En vaak vrienden over de vloer of het oppasmeisje omdat ik een avondje weg wil en papa moet werken. Onze zoon lijkt er niet super last van te hebben. Maar een wel weekje dus. Ik zou veeel kiekeboe spelen dat is het enige wat je kan doen zo'n beetje.

2 jaar geleden

Cocomelon op tv

2 jaar geleden

Reactie op launica

Cocomelon op tv
Heb simply songs, dat gaat soms nog wel. Maar ook vaak dat ik aanzet en ze niks aan vind 馃槅

2 jaar geleden

Hier hetzelfde verhaal, ik word er knettergek van. Ik ga veel wandelen en zet vaker de tv aan. Waar ik overigens geen voorstander van ben maar om zelf nog leuk te blijven heb ik die momenten wel nodig. Hopelijk gaat het gauw over馃崁