11 Reacties

3 jaar geleden

Ikzelf niet. Maar ik zie het met enige regelmaat voorbij komen op het forum. Iedere maand wel ergens iemand. Heel logisch natuurlijk, waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt en daar kunnen de laboranten niet eens altijd iets aan doen. Maar frustrerend is het wel natuurlijk!

3 jaar geleden

Reactie op Dame

Ikzelf niet. Maar ik zie het met enige regelmaat voorbij komen op het forum ...
Ah echt! Ok茅! Ja ik was meer benieuwd of dit al eerder was voorgekomen. Want de verloskundige zei dat ze niet nog nooit had meegemaakt. Tuurlijk, kan gebeuren! Nog eventjes iets meer geduld :)

3 jaar geleden

Reactie op Lilo22

Ah echt! Ok茅! Ja ik was meer benieuwd of dit al eerder was voorgekomen. Wan ...
Ja, gebeurt dus ook niet heel vaak. Als het hier iedere maand een keer benoemd wordt. Laat het dan iedere maand in Nederland en Belgi毛 samen 5 keer voorkomen? (Geen idee, pure gok!!). Dus gelukkig bijna nooit.

3 jaar geleden

Reactie op Lilo22

Ah echt! Ok茅! Ja ik was meer benieuwd of dit al eerder was voorgekomen. Wan ...
2 op de 1000 test volgens mij

3 jaar geleden

Nou.. heb het nu 2x gedaan en krijg nu weer terug dat het fout is gegaan..

3 jaar geleden

Reactie op mar00

Nou.. heb het nu 2x gedaan en krijg nu weer terug dat het fout is gegaan.. ...
Wat vervelend! Moet je nu voor de 3e keer? Hier was het erna gelukkig wel goed gegaan!

3 jaar geleden

Jha hebben wij ook meegemaakt 馃檮 Ze zeggen dat het een fout is , maar is gewoon omdat het dna van de baby niet zo goed te testen is in jouw bloed , zo had onze gynecoloog het toch gezegd Dus binnekort ook opnieuw een test doen en dan zien we wel

3 jaar geleden

Ik heb dat gehad met de NIPT. Gelukkig kon ik een dag later weer laten prikken en toen was de uitslag er binnen een week. Uitslag was helemaal prima, ook geen nevenbevindingen :)

3 jaar geleden

Ja hier ook. Twee weken gewacht en na zelf bellen naar de vk kwam dit eruit (technische storing). 25-7 opnieuw geprikt en nu weer afwachten... Het is niet te doen.

3 jaar geleden

Reactie op Doofy92

Ja hier ook. Twee weken gewacht en na zelf bellen naar de vk kwam dit eruit ...
Na 6 werkdagen uitslag van de hertest binnen en alles is goed!

3 jaar geleden

Ja zeker, 3x de NIPT moeten doen bij mn 2e zwangerschap. De 1e keer kreeg ik dit ook te horen.. een technische fout. En toen was ik op vakantie 馃檮. Gezien het niet aan jou ligt krijg je dus nog een mogelijkheid. Vervolgens had ik bij de 2e keer dat ze niet genoeg materiaal hadden waardoor ik voor de 3e keer ging na echo met de gynaecoloog. Weet niet waar het aan ligt maar h茅茅l frustrerend.