11 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Dame
Ikzelf niet. Maar ik zie het met enige regelmaat voorbij komen op het forum ...
Ah echt! Ok茅! Ja ik was meer benieuwd of dit al eerder was voorgekomen. Want de verloskundige zei dat ze niet nog nooit had meegemaakt. Tuurlijk, kan gebeuren! Nog eventjes iets meer geduld :)
3 jaar geleden
Reactie op Lilo22
Ah echt! Ok茅! Ja ik was meer benieuwd of dit al eerder was voorgekomen. Wan ...
Ja, gebeurt dus ook niet heel vaak. Als het hier iedere maand een keer benoemd wordt. Laat het dan iedere maand in Nederland en Belgi毛 samen 5 keer voorkomen? (Geen idee, pure gok!!). Dus gelukkig bijna nooit.
3 jaar geleden
Jha hebben wij ook meegemaakt 馃檮
Ze zeggen dat het een fout is , maar is gewoon omdat het dna van de baby niet zo goed te testen is in jouw bloed , zo had onze gynecoloog het toch gezegd
Dus binnekort ook opnieuw een test doen en dan zien we wel
3 jaar geleden
Ik heb dat gehad met de NIPT.
Gelukkig kon ik een dag later weer laten prikken en toen was de uitslag er binnen een week.
Uitslag was helemaal prima, ook geen nevenbevindingen :)
3 jaar geleden
Ja zeker, 3x de NIPT moeten doen bij mn 2e zwangerschap. De 1e keer kreeg ik dit ook te horen.. een technische fout. En toen was ik op vakantie 馃檮. Gezien het niet aan jou ligt krijg je dus nog een mogelijkheid.
Vervolgens had ik bij de 2e keer dat ze niet genoeg materiaal hadden waardoor ik voor de 3e keer ging na echo met de gynaecoloog. Weet niet waar het aan ligt maar h茅茅l frustrerend.