16 Reacties
3 jaar geleden
Ik snap je helemaal. Ik werd ook vanaf 37 weken ongeduldig... Ben 1 januari uitgerekend dus nu 40+2 😔😔 wachten duurt al weken erg lang. Als ik je een tip mag geven. Laat voor de zekerheid gewoon nu al los, want je hoopt jezelf helemaal de gekte in kan ik je vertellen😂😂😂
3 jaar geleden
Reactie op Malou29
Grappig ik zit net juist te genieten van de rust. Mag van mij nog wel even ...
Poeh dan heb je lang doorgewerkt !! Ik zit al 6 weken thuis hahaha.
3 jaar geleden
Over 6 minuten zit ik op 40 weken. Ik word ook helemaal gek van de ongeduldigheid 🤣 vreet mezelf inwendig zowat op.
Mijn man ook die kan ook echt niet wachten en mijn dochtertje van 1,5 roept de hele dag "baby" 🤣
Zelfs mijn familie loopt constant te bellen en appen of er al wat gebeurd. Echt niet normaal
3 jaar geleden
Hier deze vooravond binnengekomen voor een inleiding. Onverwacht veel pijn van de ballon en veel rugweeën. Na 4uur helse pijn heb ik toch een epidurale gevraagd en wat een verschil 😅😅😅. Ben zo blij dat ik het gedaan heb, nu hopelijk een goede nachtrust en morgen hopelijk onze kleine prins mogen verwelkomen.
3 jaar geleden
Ik loop al sinds week 12 met bekkenpijn, nu hou ik ook bizar veel
Vocht vast in benen en handen. Ben net een veel te dik invalide oud vrouwtje. Dat helpt ook niet mee.. maar bovenal ben ik gewoon heel nieuwsgierig naar hoe ons kindje eruit ziet. Ik heb t vermoeden dat ik gisteren mn slijmprop verloren ben maar ik heb al gelezen dat dit niks zegt over wanneer het begint 😅
3 jaar geleden
Reactie op Farah2009
Hier deze vooravond binnengekomen voor een inleiding. Onverwacht veel pijn ...
Uiteindelijk bevallen met een spoedkeizersnede om 2u50. Van ons zoontje(voorlopig nog geen naam), wel met een gewicht van maar 2,070kilo. Keizersnede was enorm zwaar omdat ik uiteindelijk geen tijd meer had voor pijnstilling bij te krijgen😫😫
3 jaar geleden
Reactie op Kris05
Oh wat heftig maar bovenal gefeliciteerd💙 hoe gaat het nu met jullie
Hey dankjewel! Met ons wondertje gaat het eigenlijk wel oké, hij heeft al flink gedronken en bij de eerste onderzoeken is alles goedgekeurd, enkel is het een laaggewichtje. Zelf heb ik nog heel veel pijn, enkel nog dafalgan als pijnstilling wat wel heel pittig is. Maar buiten de fysieke pijn ben ik ook enorm emotioneel, heb mijn zoontje ook nog maar enkele minuten gezien sinds de bevalling.
3 jaar geleden
Reactie op Farah2009
Uiteindelijk bevallen met een spoedkeizersnede om 2u50. Van ons zoontje(voo ...
Sorry is er een keizersnede uitgevoerd zonder dat je verdoofd was?
3 jaar geleden
Oh herkenbaar, ik ben ook van nature al zo ongeduldig en iedereen om mij heen bevalt gewoon met 37/38 weken. Dus ik zit ook al vanaf 37 weken gespannen voor ieder pijntje! Ons zoontje is ook met 38+1 geboren, wel middels inleiding maar toch dan is nu 40+2 zo mega lang ☹️ ben nu ook nog ziek.. Ik ben al sinds 25 weken volledig thuis ivm extreme bekkeninstabiliteit, kan amper meer slapen van de pijn, verveel me helemaal het schompes en maar wachten…. EN DAN DIE APPJES HEB ER VOOR 10 UUR SOCHTENDS AL 4 BINNEN, LAAT ME MET RUST!! Ja ik weet dat t super lief is maar ik ben echt ff klaar overal mee haha. En dan nu ziek dus zal wel niks gebeuren, lichaam moet eerst herstellen.. nou sorry voor mn klaagzang🙈 hopen dat we allemaal vandaag nog een kind op de wereld zetten 😂
3 jaar geleden
Reactie op Smiledaphne
Sorry is er een keizersnede uitgevoerd zonder dat je verdoofd was?
Hey Daphne, ik had al een epidurale, maar normaal gezien geven ze nog extra verdoving bij voor een keizersnede. Alleen was er in mijn geval geen tijd meer om te wachten eigenlijk. Mijn eerste keizersnede heb ik zo goed als niet gevoeld , maar van deze daver ik nu nog na van de pijn
3 jaar geleden
Reactie op Kris05
Dat meen je niet. Ligt hij in een couveuse? Lijkt me verschrikkelijk. Ik we ...
Hey Kris, ja ons klein mannetje ligt in de couveuse op een aparte afdeling. Hij woog 2.070kilo en vandaag naar 1.950 gezakt wat eigenlijk nog redelijk aanvaardbaar is. Hij eet wel super goed en is ook zeer wakker, wat al veel wilt zeggen. Hopen dat we snel die 2.4kilo halen zodat ons jongen mee naar huis ka.🤗🤗