27 Reacties

3 jaar geleden

Ja! Mijn zoon van 19 weken doet dit soms ook. Hij kan nog niet rollen maar doet dit al wel een tijdje. Hij doet dan echt zijn hoofd omlaag en zet zichzelf af alsof het een slak is 🤣. Op een gladde vloer schijnt dit makkelijker te zijn voor ze, dit heeft bij mij nog niet gewerkt. Wel kan hij liggend op zijn buik draaien zodat hij de andere kant op kijkt

3 jaar geleden

Ons zoontje zag ik dat toevallig deze week ook een paar keer doen. Hij is 21 weken en tilt zo nu en dan met tummy time zijn hoofd even op,maar heeft er nog niet zoveel mee. Met het 'vooruit kruipen' is dat dus ook een raar gezicht, want zijn voeten zetten af en zijn armpjes en hoofdje liggen daar maar.🤣 Die schuift hij als het ware naar voren.

3 jaar geleden

Jazeker. Mijn dochtertje gebruikte deze 'techniek' al met een paar weken om de borst te vinden. Op de grond heb in het haar nog niet echt zien doen overigens.

3 jaar geleden

Reactie op Bootsbean

Ja! Mijn zoon van 19 weken doet dit soms ook. Hij kan nog niet rollen maar ...
Hahahah ik ga stuk! Alsof het een slak is🤣🤣. Die omschrijving klopt trouwens wel! Rollen was ze al fanatiek aan het oefenen. Vanmiddag riep m'n man naar boven Kim, Kim kom is!!! Ze is gerolt!! Stond hij foto's te maken haha. Zo aandoenlijk! Gaat zo snel hé die ontwikkelingen..

3 jaar geleden

Ons zoontje zag ik dat toevallig deze week ook een paar keer doen. Hij is ...
Jaaa haha dat is hier ook. Hoofdje was op een gegeven moment moe, dus die legde ze neer. Armen deed ze ook weinig mee en als een soort bulldozer ging ze vooruit 🤣 Vond de benaming van bootsbean ook grappig. Als een slak🤣

3 jaar geleden

Reactie op Dame

Jazeker. Mijn dochtertje gebruikte deze 'techniek' al met een paar weken om ...
Jaaa, dat deed ze bij ons ook al een hele tijd als ze bij ons lag! Nu alleen ook als ze op haar buik ligt 😋 ziet er grappig uit haha..

3 jaar geleden

Mijn dochter doet dit ook al vanaf week 18 ze kan alleen Jongkind echt haar handen verplaatsten waardoor ze er ook echt gefrustreerd van kan worden. Haha

3 jaar geleden

Ja heel herkenbaar! Ons zoontje doet dit ook sinds week 15. Als jij op mijn buik ligt in bed klimt hij gewoon over me heen tot hij boven op mn hoofd ligt haha 😂. Rollen doet hij alleen van buik naar rug, maar ook alleen als hij er zin in heeft 😂 ik herken het niet van mijn dochter, die ging echt eerst rollen. Ach, we gaan het zien! 🙃

3 jaar geleden

Sinds ze een week geleden het rollen heeft uitgevonden maakt ze hier die beweging ook, maar ze komt nog niet naar voren. Misschien door de ondergrond waar ze op ligt. Ik zal haar eens proberen gewoon op de vloer te leggen, kijken wat er gebeurd. Ik ben alleen ‘bang’ dat ze dan zichzelf pijn doet, ze laat soms dr hoofd op de grond vallen 🙈

3 jaar geleden

Jaa onze dochter van 18 weken doet dit nu sinds een week! Echt hilarisch om te zien 😂

3 jaar geleden

Ja hier ook. Vooral als hij het even ergens niet meer mee eens is of ander speelgoed wil hebben. Doet ook precies zoals op die foto’s z’n hoofd dan zo naar beneden 🤣

3 jaar geleden

Reactie op yenna 🍀

Mijn dochter doet dit ook al vanaf week 18 ze kan alleen Jongkind echt haar ...
Haha die frustratie valt hier gelukkig nog mee! Is ook lastig als je alles nog moet leren haha🤣

3 jaar geleden

Reactie op Moos91

Ja heel herkenbaar! Ons zoontje doet dit ook sinds week 15. Als jij op mijn ...
Ja hier doet ze het idd ook al weken als ze bij ons ligt haha. Die kleintjes gaan idd precies zo liggen dat het voor ons oncomfortabel is hahah! Nu deed ze het alleen op bed. Zag er heel grappig uit🤣 net een rups haha.

3 jaar geleden

Reactie op Eva_Noorwegen

Sinds ze een week geleden het rollen heeft uitgevonden maakt ze hier die be ...
Dat snap ik! Hier is haar hoofd soms nog omhoog, maar als ze zich afzet dan valt haar hoofd naar beneden🙈 Heeft ze veel frustratie van het rollen? Of valt het mee?

3 jaar geleden

Reactie op noel94

Jaa onze dochter van 18 weken doet dit nu sinds een week! Echt hilarisch om ...
Hahah heerlijk hé🤣 zo leuk al die nieuwe ontwikkelingen!!

3 jaar geleden

Reactie op Mama van Eva 🥰

Ja hier ook. Vooral als hij het even ergens niet meer mee eens is of ander ...
Hahah nu al aan het protesteren 🤣!

3 jaar geleden

Reactie op Kiim93

Dat snap ik! Hier is haar hoofd soms nog omhoog, maar als ze zich afzet dan ...
Het valt gelukkig nog mee, soms lijkt het alsof het draaien automatisch gaat en ze het eigenlijk niet wou (in bed bijvoorbeeld 🙈). Meestal kijkt ze lachend omhoog en dan na een tijdje is ze moe ofzo en laat ze dr hoofd zakken en gaat ze miepen. Dan draai ik haar weer om en 1,2,3 ligt ze weer op dr buik 😅

3 jaar geleden

Gebeurde al in de couveuse en is nooit gestopt 😂 ben benieuwd hoe het kruipen straks gaat want haar armen gebruikt ze niet echt dus inderdaad een heel grappig gezicht!

3 jaar geleden

🐌

3 jaar geleden

Jaaaa, precies dit! Haha