16 Reacties

3 jaar geleden

Ik sliep al van men 2de week op mijn zij was niet zo heel pijnlijk meer

3 jaar geleden

Ik al binnen 1 week, deed aan begin ff pijn maar als ik eenmaal lag ging het goed.

3 jaar geleden

Oef bij mijn eerste had ik een keizersnede en op mijn zij slapen voelde alsof mijn ingewanden eruit zouden vallen 😖 Duurde wel een paar weken tot een maand denk ik.

3 jaar geleden

Vanaf een dag of twee, wel met een lange zwangerschapskussen tussen mijn benen en tegen mijn buik. Het deed minder pijn dan slapen op mijn rug eigenlijk, ik was altijd een rug slaper. Nu (bijna 7 weken na ks) voelt het nog steeds een beetje raar

3 jaar geleden

Ik sliep de 2e nacht al op mijn linker zij, was soms even gevoelig maar als ik eenmaal lag ging het goed. Zo bleef ik tot de volgende voeding liggen, en kon makkelijk mijn dochter het speentje geven als ze hem kwijt was. Op mijn rechter kant heeft het wel 3 weken geduurt, nu 4 weken geleden keizersnede gehad.

3 jaar geleden

Ik na 6 dagen ongeveer want ik ben een echte zijslaper... wel legde ik er dan een kussen onder zodat het niet 'hing' maar stevig lag dan was het veel minder gevoelig🤗

3 jaar geleden

Ik sliep ook al vrij snel op mijn zij. Wel opgebouwd na steeds iets meer op de zij. Ik hield mijn buik vast met omdraaien en een kussen erbij. Dat was erg prettig

3 jaar geleden

Reactie op Mommytobe 💙

Ik sliep al van men 2de week op mijn zij was niet zo heel pijnlijk meer
Ik ook. Zodra ik kon (met een kussen tussen mijn benen) sliep ik op mijn zij. Volgens mij ook na 2/3 weken al

3 jaar geleden

Fijn om de reacties te lezen. Ik was misschien een beetje angstig dat het dan 'intern' misschien niet goed kan genezen. 😅 Vanavond maar eens proberen op mijn zij te slapen!

3 jaar geleden

Hier na 1,5 week, wel met kussen tussen mijn knieen en rechterzij doet minder pijn dan de linker. Draai nog wel naar mijn rug halverwege de nacht, keizersnede is nu 2 weken geleden.

3 jaar geleden

Hier de 2de nacht maar wel met het Voedingskussen. Ik kan echt niet op m’n rug slapen 😅

3 jaar geleden

Na 2 dagen al gelukkig. Ben een echte zijlader 💯

3 jaar geleden

Zijslaper natuurlijk 😉

3 jaar geleden

Na een dag of 10. Ben met een dag of 6 gaan proberen maar kon dat niet langer dan 2/3 minuten volhouden. Vanaf dag 10 weer op mijn zij geslapen. Paar dagen later ook weer op mijn buik! Ik heb dat zooooo gemist!

3 jaar geleden

Ik kan niet op de rug slapen dus direct de eerste nacht even voorzichtig op zij gaan liggen. Dit lukte gelukkig

3 jaar geleden

Ik heb het in nacht 3 geprobeerd, want ik kon echt niet meer op mn rug slapen. Alles ging zeer doen van mn nek, schouders tot onderrug. En gelukkig ging dat aardig, alleen wat stijf in de ochtend. Nu 12 dagen verder slaap ik heerlijk op mn zij. Ik merk alleen dat ik nog niet “automatisch” draai snachts, word wakker in de houding dat ik ging slapen. Dus dat trekken mn buikspieren nog niet.