10 Reacties
3 jaar geleden
Hooi
Wij hebben ook een jacuzzi en mestaal staat deze op 37 graden ik ga er al in sinds dat ik zwanger ben ben nu bijna 15 weken 😊
3 jaar geleden
Hooi
Wij hebben ook een jacuzzi en mestaal staat deze op 37 graden ik ga e ...
Laat je de bubbels opstaan of zet je ze af ? 😊
3 jaar geleden
Mestaal 10 minuten zo ongeveer ik vind het nog al vervelend voor me buik haha 😅
3 jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties 😘
Ik ben nu 15 weken ik ben er gisteren in geweest zonder de bubbels gewoon uit schrik iets verkeerd te doen. 🙈
3 jaar geleden
Snap ik heel goed je bent al snel bang om iets verkeerds te doen.
Lekker van genieten het is heerlijk 🥰 en je kan het inderdaad volgden week voor de zekerheid nog even na vragen!
3 jaar geleden
Wij hebben er ook 1 en gewoon lekker in gaan met max. 37 graden en als je je minder voelt dan meteen er langzaam uit gaan. Nu is 37 graden met dit weer toch veelte warm overigens haha. Bubbels of zelfs stralen maken beide niks uit.
Ik heb het nagevraagd in het ziekenhuis en ik vertrouw hun antwoord. Alleen vanaf het 3e trimester moet je volgens mij oppassen.
3 jaar geleden
Altijd goed om even met je verloskundige te overleggen inderdaad. Laat je ons weten wat ze zei?
Volgens mij is het met bubbels (lees: bacteriën) pas een probleem als je ontsluiting hebt. Dat is vaak vanaf week 32. Hiervoor is het naar mijn weten geen probleem tenzij de baby te warm wordt. Vooral in het begin is het heel belangrijk voor de ontwikkeling dat de temperatuur van de foetus/embryo niet te veel toeneemt. Ik zou de jacuzzi dus niet warmer dan 37 graden zetten. Zeker als je het niet gewend bent (en je lichaam dus moeilijker hitte kan reguleren).