8 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben al een dochter van 1,5. Ik dacht ook echt shit hoe ga ik haar ook aandacht geven. Straks lig ik een week in bed, en snapt ze het helemaal niet. Ik ben afgelopen week binnen 2,5 uur bevallen en kon met 2/3 dagen alles weer. Ik heb me eigenlijk druk gemaakt om niets. Je weet nooit hoe het gaat. Mijn eerste bevalling was ook echt niet ok茅, en deze ging heerlijk. Ik gun jou hetzelfde en ik zou het op zijn beloop laten.

3 jaar geleden

Reactie op Krummelontheway!

Wij hebben al een dochter van 1,5. Ik dacht ook echt shit hoe ga ik haar oo ...
Wat fijn om te horen dat het zo goed is gegaan. Met hoeveel weken ben je bevallen van de eerste en met hoeveel weken van de tweede ?

3 jaar geleden

De eerste met 40+3 en de tweede met 40+1.. en kleine baby鈥檚 dus daar kan ik niet over mee praten. Doe vooral wat goed voelt. Mijn verloskundige wilde mij wel strippen met 40 weken, maar lukte uiteindelijk niet. Is dat niet een tussen optie voor je?

3 jaar geleden

De eerste met 40+3 en de tweede met 40+1.. en kleine baby鈥檚 dus daar kan ik ...
Ja ben de vorige keer meerdere keren gestript. De tweede keer gebeurde er wel iets maar toen was ik al 41.1 . En dus grote baby .

3 jaar geleden

Reactie op jds__

Ja ben de vorige keer meerdere keren gestript. De tweede keer gebeurde er w ...
Jaa het is lastig. Maar zou niet uit angst een beslissing maken. Het kan zo anders gaan als de vorige keer. 鉂わ笍 ik hoop dat jij dat straks ook zo hebt ervaren

3 jaar geleden

Je zoontje veel betrekken bij de zwangerschap en nadien laten meehelpen met badje geven enz. Dat helpt tegen jaloezie. Verder moet je doen waar jij je comfortabel bij voelt. Het is normaal dat je angstiger wordt naarmate de bevalling dichterbij komt. Ik kan je verzekeren dat elke zwangerschap-bevalling anders loopt. Zelf ben ik hoogzwanger van een vierde. Mijn dochter was ook over de 4kg en ik was amper ingescheurd. Terwijl bij mijn zonen daarvoor, die maar rond de 3kg waren, ik wel verder scheurde. Het kan zeker goed meevallen. Veel geluk!

3 jaar geleden

Jaa het is lastig. Maar zou niet uit angst een beslissing maken. Het kan zo ...
Ik ga er even goed over nadenken en even een nachtje over slapen. Dankjewel voor jou verhaal ! 馃檹

3 jaar geleden

Je zoontje veel betrekken bij de zwangerschap en nadien laten meehelpen met ...
Ja dat hebben we sowieso al gedaan. Mee geweest naar echo鈥檚 en controles , meehelpen pakje uitzoeken en babykamer verven en inderdaad in de kraamweek wil ik ook dat hij overal in betrokken wordt . Ja dat elke zwangerschap anders is heb ik ook duidelijk gemerkt, eerste zwangerschap helemaal geen kwaaltjes en nu alleen maar overal last van. Dankjewel voor je verhaal en ervaring