148 Reacties

één jaar geleden

Oehhh ik hou van baby outfits, dus top topic 😍 Dit setje komt van Prenatal van het merk Sweet Petit.

één jaar geleden

Deze ook van Prenatal 🥰 Mijn dochtertje is trouwens 8 weken oud en past nu nog de wat ruimer vallende kleertjes in maat 50 en zit inmiddels ook in maatje 56

één jaar geleden

Meegroei pakje van de Hema! Deze stof is zo fijn en ideaal dat ie twee maten mee gaat! Maat 56/62!

één jaar geleden

Outfit van de zeeman! Werk er zelf😇 Alles wat voor baby's binnenkomt gaat mee naar huis🤣🤣🤣

één jaar geleden

Maat 56, volgens mij kwam dit van de Prenatal (hebben dit pakje gekregen) Maar wat erop staat klopt als een bus🥰 Helaas nu te klein want onze meid zit nu in 62!

één jaar geleden

11 weekjes oud 🥳 outfit van JBC

één jaar geleden

Dit blijft mn favoriet voor ons meisje. Jurkje van name it!

één jaar geleden

Mutsje prenatal, broekje en shirt van Feetje, vestje van Petit Bateau

één jaar geleden

Trui van lil atelier, broekje van little and cool.

één jaar geleden

Wij zijn fan van Zeeman. Zowel het shirtje als broekje komen daar vandaan! Sokjes gekregen, maar ik denk van Prenatal of Hema 🥰 Allemaal maat 56 ! En onze dame was hier 6 weken oud.

één jaar geleden

Setje van Dirkje😍

één jaar geleden

Dit was/is echt m’n favo pakje van de c&a 🤍

één jaar geleden

Reactie op Baby Kr

Deze ook van Prenatal 🥰 Mijn dochtertje is trouwens 8 weken oud en past n ...
Want een schattig kleintje. Mijn zoontje is nu 9 weken maar is al 6 kilo en zit in maat 62/68🙈😅

één jaar geleden

Truitje van Prenatal (maat 56), broekje van 1+ in the family (maat 50) slofjes Prenatal

één jaar geleden

Reactie op Fyrria

Want een schattig kleintje. Mijn zoontje is nu 9 weken maar is al 6 kilo en ...
Haha wat een verschil dan he! Toch is ons kleintje wel gemiddeld (ruim 5 kilo) en volgens het consultatiebureau zelfs 'robuust gebouwd' 🤣 gevalletje 'alles van het consultatiebureau met een korreltje zout nemen' 🫡

één jaar geleden

🤎 haarbandjes

één jaar geleden

Wederom weer Zeeman outfitje🩷

één jaar geleden

Broekje prenatal Truitje feetje 🥰🥰

één jaar geleden

Bontjasje van Prenatal 😍

één jaar geleden

Alles van Babystyling 🥰 Eindelijk een winkel met veel leuke kleren voor jongetjes