202 Reacties

3 jaar geleden

Oehhh ik hou van baby outfits, dus top topic 😍 Dit setje komt van Prenatal van het merk Sweet Petit.

3 jaar geleden

Deze ook van Prenatal 🥰 Mijn dochtertje is trouwens 8 weken oud en past nu nog de wat ruimer vallende kleertjes in maat 50 en zit inmiddels ook in maatje 56

3 jaar geleden

Meegroei pakje van de Hema! Deze stof is zo fijn en ideaal dat ie twee maten mee gaat! Maat 56/62!

3 jaar geleden

Outfit van de zeeman! Werk er zelf😇 Alles wat voor baby's binnenkomt gaat mee naar huis🤣🤣🤣

3 jaar geleden

Maat 56, volgens mij kwam dit van de Prenatal (hebben dit pakje gekregen) Maar wat erop staat klopt als een bus🥰 Helaas nu te klein want onze meid zit nu in 62!

3 jaar geleden

11 weekjes oud 🥳 outfit van JBC

3 jaar geleden

Dit blijft mn favoriet voor ons meisje. Jurkje van name it!

3 jaar geleden

Mutsje prenatal, broekje en shirt van Feetje, vestje van Petit Bateau

3 jaar geleden

Trui van lil atelier, broekje van little and cool.

3 jaar geleden

Wij zijn fan van Zeeman. Zowel het shirtje als broekje komen daar vandaan! Sokjes gekregen, maar ik denk van Prenatal of Hema 🥰 Allemaal maat 56 ! En onze dame was hier 6 weken oud.

3 jaar geleden

Setje van Dirkje😍

3 jaar geleden

Dit was/is echt m’n favo pakje van de c&a 🤍

3 jaar geleden

Reactie op Baby Kr

Deze ook van Prenatal 🥰 Mijn dochtertje is trouwens 8 weken oud en past n ...
Want een schattig kleintje. Mijn zoontje is nu 9 weken maar is al 6 kilo en zit in maat 62/68🙈😅

3 jaar geleden

Truitje van Prenatal (maat 56), broekje van 1+ in the family (maat 50) slofjes Prenatal

3 jaar geleden

Reactie op Fyrria

Want een schattig kleintje. Mijn zoontje is nu 9 weken maar is al 6 kilo en ...
Haha wat een verschil dan he! Toch is ons kleintje wel gemiddeld (ruim 5 kilo) en volgens het consultatiebureau zelfs 'robuust gebouwd' 🤣 gevalletje 'alles van het consultatiebureau met een korreltje zout nemen' 🫡

3 jaar geleden

🤎 haarbandjes

3 jaar geleden

Wederom weer Zeeman outfitje🩷

3 jaar geleden

Broekje prenatal Truitje feetje 🥰🥰

3 jaar geleden

Bontjasje van Prenatal 😍

3 jaar geleden

Alles van Babystyling 🥰 Eindelijk een winkel met veel leuke kleren voor jongetjes