16 Reacties

3 jaar geleden
Jup! Heb ik ook gekregen sinds kort. Op de een op andere dag zag ik het in de spiegel. Wordt met de dag meer lijkt wel, maar heb er vrede mee!

3 jaar geleden
Hier ook! Bij mijn eerste zwangerschap al gekregen. Heb ze ook tussen mijn bovenbenen helaas en dat terwijl ik maar ongeveer 7kg in totaal was aangekomen 🥲 je doet er niks aan

3 jaar geleden
Ik heb ook ineens last van paarse vlekken aan de onderkant van mijn borsten?? Alsof het blauwe plekken zijn.. Hier nog meer dames?
Doet geen zeer oid

3 jaar geleden
Ik heb vandaag ook een streep ontdenkt op mijn borst. En ik had t niet verwacht. Maar vind het zooo erg. Ik weet dat het er bij hoort. Maar al die lichamelijke veranderingen... ik vind t maar niks. Kan er echt om janken.

3 jaar geleden
Niet krabben. Crème smeren bij het jeukgevoel. Ik ben altijd ijdel geweest over mijn huid. Heb van alles uitgezocht om de zwangerachapstriemen (straie) te voorkomen. Zowel qua voeding als smeermiddelen. Heb geen straie gehad. Nu heb ik het financieel niet zo breed meer waardoor ik niet ga investeren in al die voeding en smeerdingen. Ben benieuwd hoe de straie zich gaat ontwikkelen.

vorig jaar
Is inmiddels weg bij mn borsten, maar is later op de buik gekomen en dat is nog rood/roze/paars

vorig jaar
Reactie op cherisexx
Was het bij jou ook meer blauwe plek achtig? Ik heb daar last van en ben be ...
Als je ongerust ben, bel je Dokter. Ik had geen blauwe plek dingen. Het was echt paarse strepen en geen plekken