6 Reacties

7 maanden geleden

We gaan trouwens 2,5 week weg, niet kamperen. Verschillende accomodaties…

7 maanden geleden

Wat wij doen met lange autoritten, favoriete knuffels mee en deze afwisselen. Soms wat simpele boekjes en speeltjes. Elke keer afwisselen en ook muziekje aan die de kleine leuk vindt. Qua inpakken. Onze dochter krijgt altijd een eigen reistas. Hierin zit alles excl luiers (die nemen we los mee) waaronder allerlei pakjes, maar ook wat hangpakjes of voor als het wat kouder kan zijn. Oostenrijk staat erom bekend dat het soms fris kan zijn en soms bloedheet (waar in Oostenrijk ga je?) Leg alles wat je kan alvast klaar in de tassen, zet het alvast in de auto of voor de voordeur. Alles wat je nog op last minute moet hebben, wat ik altijd doe is een lijstje bij de autosleutels. Die moet je toch pakken, dan kan je ze niet vergeten! Belangrijkste is vooral, autosleutels, portemonnee, ID bewijzen. De rest kan je eventueel op reis nog halen mocht het nodig zijn! Wat ik merk doordat we alle 3 een eigen tas hebben, is dat ik overzicht hou wat ik mee heb voor wie. Omdat het niet door elkaar ligt.

7 maanden geleden

Ik heb een gouden tip want ik heb ook altijd inpakstress. Laat ChatGPT een inpaklijst voor je maken. Vertel welke plek(ken) je heen gaat, welke leeftijd je kind is, wat voor accommodatie(s). Als je de datum erbij zit houdt ChatGPT rekening met de kleding die je nodig hebt voor het weer. Ik kreeg een complete lijst. Zelf nog misschien 3 dingen opgeschreven en klaar. Ik maak zelf altijd nog 1 apart "last minute inpakken" lijstje voor dingen zoals tandpasta/tandenborstel/deo/telefoonopladers

7 maanden geleden

Reactie op JustAMom93

Wat wij doen met lange autoritten, favoriete knuffels mee en deze afwissele ...
Bedankt voor je tips! En neem je dan trolleys mee voor iedereen of tassen?

7 maanden geleden

Reactie op Maymay9

Ik heb een gouden tip want ik heb ook altijd inpakstress. Laat ChatGPT een ...
Goeie van Chat GPT

6 maanden geleden

Reactie op Ellepel1985

Bedankt voor je tips! En neem je dan trolleys mee voor iedereen of tassen?
Ligt aan de locatie... vaak 1 koffer en dan grote weekendtassen, omdat je die op je koffer kan zetten en deze kan je makkelijker kwijt dan een koffer