7 Reacties

3 jaar geleden

Je kan bij uutdroging altijd wat water in doen. Maar dan moeten ze echt al zeer lang bij je staan. Koud bewaren.

3 jaar geleden

Ik heb ook een aardige voorraad en kreeg als tip om de doos een keer in de zoveel tijd om te draaien zodat het vocht weer vanaf de andere kant er doorheen loopt. Geen idee of het werkt maar is de moeite wel waard 😌

3 jaar geleden

Ik heb standaard een grootverpakking (18x de grootste verpakking van doekjes) waar ik een aantal maanden mee toe kom. Nog nooit problemen met uitdroging gehad (en ik laat de doos gewoon rechtopstaand staan en draai’m dus nooit - al is dat wel een goede tip!). Scheelt vaak een pak in korting dus zeker de moeite ☺️

3 jaar geleden

Ze zijn goed verpakt, gebeurd niks mee. Doekjes gaan er straks snel door heen. Ik vond laatst een half aangebroken pakje Pampers pure doekjes achter in de kast. Was daar 2 jaar blijven liggen sinds de kraamweek en het was nog een beetje vochtig, goed spul dus! 😉

3 jaar geleden

Zo lang het nog dicht zit kan het vocht er niet uit. Ik had nog een enorme voorraad van mijn eerste, maar die is al een jaar uit de luiers dus die staat ook braaf te wachten op het volgende kindje 😉

3 jaar geleden

Nope. Gebruik ze al 10 maanden 🙌

3 jaar geleden

Reactie op Roob

Ze zijn goed verpakt, gebeurd niks mee. Doekjes gaan er straks snel door he ...
Zojuist de maxi cosi na 1 jaar van zolder gehaald en daar vond ik nog een open pakje Etos doekjes in het achtervak. Die waren kurk droog, wel een andere sluiting. Pure doekjes met goede sluiting zijn zeer goed dus 😉😅