9 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb ze ook niet ontvelt. Mijn kleine man is ook 5 maanden. Hij eet ze heerlijk op

2 jaar geleden

Wij hadden het velletje ook niet weggehaald. Overigens vond mijn zoontje het niet lekker. Wij gaan dat bij 6 maanden weer opnieuw proberen.

2 jaar geleden

We zijn ervoor gegaan. Niet te veel hapjes, maar ze vond het heerlijk. Mond wagenwijd open voor meer, maar als ik daarop in ga eet ze zo beide paprika’s op die ik heb gepureerd (voor invriezen)

2 jaar geleden

Ik had er 1 aardappeltje doorheen gedaan zodat niet zo dun meer was! Ging er hier goed in😃

2 jaar geleden

Hier wel ontveld maar idd erg waterig mix het gewoon bij elke keer met een dikkere groente

2 jaar geleden

Bij paprika’s doe ik dat ook niet hoor, bij de tomaten wel gedaan. Zoete punt paprika is hier echt favoriet!

2 jaar geleden

Bij paprika’s doe ik dat ook niet hoor, bij de tomaten wel gedaan. Zoete pu ...
Hier was het trouwens helemaal niet zo dun. Heb het zelfs gemixt met tomaat erbij. Wel de pitjes eruit gehaald van de tomaten

2 jaar geleden

Hier heb ik de paprika en tomaat ingevroren en na ontdooien is het extra water gescheiden van de groentehapje en ik gooi het zo weg in de gootsteen. Dat vindt ook ons dochtertje lekkerder.

2 jaar geleden

Ik doe de paprika in de oven met wat olijfolie erover! Ong 20 minuten op 200 graden. Beetje zwart sommige stukjes schil maar gewoon in de keukenmachine doen! Het wordt wat zoeter dan! Ik haal het velletje er ook niet af. Ze vind het hier heerlijk op deze manier! Probeer ook eens puntpaprika’s!