4 Reacties

2 jaar geleden

Heeft je partner al therapie overwogen? Hier ook een partner met een kort lontje en therapie heeft hem wel goed geholpen. Het heeft hem geleerd waar die woede vandaan komt en hoe hij er mee om moet gaan

2 jaar geleden

Reactie op Bootsbean

Heeft je partner al therapie overwogen? Hier ook een partner met een kort ...
Het hele probleem zit in dat hij dan op het moment sorry zegt (als ik het met m bespreek). Maar hij vind therapie niks. Praten over gevoelens, hij vind het maar onzin. En dat is waar ik tegenaan loop. Ik heb hem net gezegd dat “sorry” niks oplost als het een ander moment weer zo is.. Het is een cyclus waar hij inzit en in blijft zitten maar een oplossing staat hij voor open maar alles wijs hij af.. Alles.

2 jaar geleden

Reactie op Soof33!

Het hele probleem zit in dat hij dan op het moment sorry zegt (als ik het m ...
Lastig dat hij alles maar afwijst. Zo kom je inderdaad niet verder en blijft hetzelfde zich maar herhalen. Mijn vriend vind praten over gevoelens ook maar niks maar vond therapie achteraf wel heel fijn. Het kan heel erg opluchten om met iemand te praten die je niet kent. Ik zou dan toch duidelijk aangeven dat er iets moet veranderen en hij er iets aan moet doen. Want wat is 'sorry' nog waard als het toch elke keer weer gebeurd. Jij hoeft dit gedrag iniedergeval niet te accepteren van hem!

2 jaar geleden

Reactie op Soof33!

Het hele probleem zit in dat hij dan op het moment sorry zegt (als ik het m ...
Ik ben benieuwd hoe lang dit nog goed gaat, gezien je andere topic over dat hij wil dat je minder gaat werken. Is hij nog wel zo'n leuke partner eigenijk? Als ik alles zo lees gaan er behoorlijk wat rode vlaggen omhoog bij mij.