12 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb ook nog steeds veel last van pijn aan mijn voeten. Vooral aan het einde van de dag en als ik veel heb gewandeld. Had er ook veel last van tijdens de zwangerschap. Hoop dat t een keertje overgaat..

3 jaar geleden

Ik heb het ook… voelt alsof het in mijn gewrichten zit. Voeten en handen…

3 jaar geleden

Ja hier ook! Voelt inderdaad als gewrichtspijn. Voeten, handen, maar ook knieën. Tijdens de zwangerschap geen last van gehad. Is echt pas daarna ontstaan. Denk dat het iets hormonaals is. Geven jullie nog borstvoeding?

VRIEND

3 jaar geleden

Hier ook! Precies hetzelfde verhaal met de voeten. Vingers had ik ook gekke dingen zoals een trigger finger, maar dat wordt langzaam beter. Ben al snel naar de huisarts geweest en getest op reuma en dat is het gelukkig niet. Mijn bekkenfysio zei dat heel veel vrouwen dit hebben na de bevalling!

3 jaar geleden

Ja herkenbaar! Vooral voeten als je opstaat inderdaad!

3 jaar geleden

Reactie op Elineya

Ik heb ook nog steeds veel last van pijn aan mijn voeten. Vooral aan het ei ...
Dit had ik ook, ben naar de fysio geweest en bleek oedeem in de benen te zijn. Door dragen van compressiesokken nu grotendeels over! Misschien het proberen waard? Sexy is anders, maar heeft hier wel gewerkt. Bij de Hema heb je light support kniekousen in zwart en nude..

3 jaar geleden

Nou wat rot allemaal zeg voor jullie. Heb er bij de vorige bevallingen nooit last van gehad, dus kende dit ook niet. Nou, desondanks goed te weten dat ik niet de enige ben :) Ik geef nog bv idd. Dus zal dan wel iets hormonaals zijn.

3 jaar geleden

Hier hetzelfde! Ook sinds ik hardlopen weer oppak ontzettende kniepijn. Tijdens zwangerschap en ervoor nooit gehad. Ook bij opstaan pijnlijke voeten die eerst even moeten 'afrollen' zodat dat gevoel verdwijnt

3 jaar geleden

Reactie op Mikila

Nou wat rot allemaal zeg voor jullie. Heb er bij de vorige bevallingen nooi ...
Mijn bekkenfysio vertelde dat je zolang je borstvoeding geeft allerlei kwaaltjes kan hebben, die daarna opeens verdwenen zijn. Daar hou ik me maar aan vast.

3 jaar geleden

Reactie op Lisette82

Mijn bekkenfysio vertelde dat je zolang je borstvoeding geeft allerlei kwaa ...
Hier vervelend nieuws… vanaf geboorte geef ik al kv en heb er ook last van

3 jaar geleden

Reactie op Kris05

Ja hier hetzelfde. Mijn benen en voeten doen zoveel pijn! Ik had gehoopt dat het na 5 maanden wel zou afnemen, maar soms lijkt het juist erger te worden.

3 jaar geleden

Reactie op Kris05

Oh haha, da’s inderdaad geen goed nieuws. Nou ja, hopelijk wordt het met de tijd beter.