6 Reacties
3 weken geleden
Hier is dat een teken dat ze het te koud heeft. Het vriest nu 's nachts, dus wij doen echt al flinke lagen aan bij onze dochter
3 weken geleden
Het klinkt mij toch alsof ze veel slaapt. Hier slaapt mijn kindje vaak 10,5 uur in de nacht en dan nog 1 a 2 uur overdag. Hier wordt hij 1 februari 3 jaar.
3 weken geleden
Hier hielp zo’n lampje heel goed. Onze dochter is ook een slaapkopje overdag, we laten haar max 2 uur slapen. Maar ook een periode gehad dat ze voor 6 uur wakker werd ipv 7.30. Ze moest er wel een paar dagen aan wennen, maar nu slaapt ze meestal weer tot minimaal 7 uur.
Soms is ze wel eerder wakker en roept ze een of twee keer, als we dan niet reageren slaapt ze meestal gewoon weer verder.
En sterkte met de break-up! Zal voor jullie allemaal niet makkelijk zijn.
3 weken geleden
Wij merken deze verandering ook sinds kort.
Hier lijkt het toch echt wel te komen door de middagdutjes. Ze denkt dan gewoon dat het ochtend is en dan wil ze naar beneden.
Op sommige dagen lukt het om het dutje over te slaan en dan slaapt ze wel echt mooi klokje rond!
Maar blijft lastig hoor, want veel dagen heeft ze nog wel een dutje nodig en dan is het zoeken met het ritme en bedtijden enzo.
Lijkt me fijn als ze door die overgangsfase heen is, maar dat kan zo nog een half jaar duren.
Sterkte met de break-up ❤️
Mogelijk kan ze daar ook wat onrust door voelen inderdaad. Onze dochter voelt het ook altijd als er iets is.