15 Reacties

2 jaar geleden

Ik welke groente uit pot zit zout toegevoegd dan? En welk merk? Die van AH en hak zijn allemaal zonder zout(:

2 jaar geleden

Denk dat je dit bedoelt? Ik zou zelf al het overbodige zout proberen te vermijden vanwege de nieren. De groentepotjes van bijv. Olvarit kunnen natuurlijk wel. Of anders gewoon groenten uit de diepvries koken! Net zo makkelijk😊
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Reactie op Jasmijn_1998

Ik welke groente uit pot zit zout toegevoegd dan? En welk merk? Die van AH ...
*zeezout

2 jaar geleden

Niet alle potjes zit zout bij in hoor! Ik wilde laatst doperwtjes uit de diepvries meenemen omdat ik ook had gelezen dat dit zoutloos zou zijn. Nou ik die verpakking lezen, zat er dus wél zout in! Dus wij hebben weer heerlijk een potje doperwtjes meegenomen (die van de lidl zit geen zout bij in) waar geen zout aan is toegevoegd. Gewoon de etiketten lezen bij zowel potjes als diepvries groente, dan weet je waar er wel of niet zout bij in zit. 😊

2 jaar geleden

Ik geef regelmatig pot-groenten maar ben tot nu toe geen zout tegen gekomen 😉.

2 jaar geleden

Reactie op Lot0901

Denk dat je dit bedoelt? Ik zou zelf al het overbodige zout proberen te ver ...
Ik bedoel inderdaad de potten zoals van hak. Ik heb ook groenten uit de diepvries inderdaad. De olvarit pikt ze niet, haha. Even goed etiketten lezen dus.

2 jaar geleden

Niet alle potjes zit zout bij in hoor! Ik wilde laatst doperwtjes uit de di ...
Dank! Ik ga inderdaad de etiketten goed bekijken.

2 jaar geleden

Reactie op Lot0901

*zeezout
Huh wat vreemd, welke zijn dit dan? Want in de gebroken sperzieboontjes van het ah huismerk en dus van hak zit geen zout in (Foto is van ah huismerk)

2 jaar geleden

Reactie op Jasmijn_1998

Huh wat vreemd, welke zijn dit dan? Want in de gebroken sperzieboontjes van ...
Er staat zelfs op het potje "0% zout toegevoegd"

2 jaar geleden

Reactie op Jasmijn_1998

Huh wat vreemd, welke zijn dit dan? Want in de gebroken sperzieboontjes van ...
Van de pot die ik ook als foto had gepost! Zit blijkbaar zout bij die sperziebonen 😅
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Reactie op Lot0901

Van de pot die ik ook als foto had gepost! Zit blijkbaar zout bij die sperz ...
Huh wat vreemd, in mijn app staat daar ook bij dat er geen zout in zit🤷‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Jasmijn_1998

Huh wat vreemd, in mijn app staat daar ook bij dat er geen zout in zit🤷‍♀️ ...
Hak sperziebonen fijn gebroken 340 gram, zit er echt in 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Lot0901

Hak sperziebonen fijn gebroken 340 gram, zit er echt in 🤣
Nou ik zit nu te kijken en die van 340 gram bevat idd zout, maar die van 185 en die van 675g allebei niet, zo gek😂

2 jaar geleden

Ik snap ook niet waarom soep dan nu wel mag 😅

2 jaar geleden

Nee dat doe ik niet. Alleen potjes babyvoeding of verse groenten.