12 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook 1 !!!! Ziet dr bij mij echt niet uit… ik probeer het met gel van mn vriend aan de kant te doen😂😂😂

2 jaar geleden

Reactie op Jillanna123

Hier ook 1 !!!! Ziet dr bij mij echt niet uit… ik probeer het met gel van m ...
Werkt het? 😄

2 jaar geleden

Kapsel met pony en laagjes laten knippen 😁

2 jaar geleden

Ugh bij mij ook! Maar een stuk korter nog en ik heb krullend haar dus het zijn gewoon extra veel kleine pluisjes rond mijn gezicht. Heb ook juist heel dun haar op bepaalde plekken waardoor ik zelf vindt dat het lijkt alsof ik daar kaal ben op sommige foto's. En ook nog dat mijn haar op mijn kruin de verkeerde kant op lijkt te staan. Dat laatste had ik ook na de geboorte van mijn eerste en was net een paar maanden weg toen ik zwanger raakte van de tweede, meteen stond mn haar weer raar. Geen tips, alleen herkenning 😅

2 jaar geleden

Reactie op Mc43

Ugh bij mij ook! Maar een stuk korter nog en ik heb krullend haar dus het z ...
Gedeelde smart is halve smart zegt men. Herkenning is altijd fijn. Wist ik maar hoe ik het moest stylen

2 jaar geleden

Reactie op Mommy2Alparslan

Kapsel met pony en laagjes laten knippen 😁
Hahah 🤪 dan wordt het echt een ontplofte coup

2 jaar geleden

Reactie op Limoncello

Hahah 🤪 dan wordt het echt een ontplofte coup
Styltang 👍

2 jaar geleden

Omg mijn haar leid ook z’n eigen leven! Vreselijk

2 jaar geleden

Wenkbrauwen gel is DE tip om deze haren in bedwang te houden. 👌🏼

2 jaar geleden

Reactie op Lieke321

Wenkbrauwen gel is DE tip om deze haren in bedwang te houden. 👌🏼
Ohhh goede tip! Heb je een bepaald merk?

2 jaar geleden

Oh wat fijn erkenning te lezen! Ik heb krullen, (föhn elke dag mijn haar stijl) dus zit ook elke dag met de stijltang mijn babyhaar te stijlen, de föhn pakt die kleine plukken niet🥲

2 jaar geleden

Ik heb bijna precies dezelfde pluk midden op mijn voorhoofd, ik weet ook niet wat ik ermee moet 😅 Ik heb me erbij neergelegd gewoon te wachten tot die haartjes weer wat langer zijn :p