9 Reacties

3 jaar geleden

Wat leuk! Maar inderdaad gevaarlijk voor ongeboren kindje.. Ik heb mijn schildpad bij mijn moeder gehuisvest. Maarja, dat is er maar 1 茅n ze kwam bij mijn moeder vandaan dus die deur stond open.

3 jaar geleden

Reactie op Birdy Nam Nam

Wat leuk! Maar inderdaad gevaarlijk voor ongeboren kindje.. Ik heb mijn sch ...
Mijn moeder griezelt van alle beesten hier haha 馃槀 Heb 2 blauwtong skinks, een koningspython, wandelende takken, muizen, dwergpapegaai en een hondje馃槀 Heeft jou moeder nog interesse in een beetje gezelschap 馃槀馃槤 Voortaan maar even handschoenen aan denk ik.. weet niet zo goed hoe anders m'n vriend is bang z'n vingers kwijt te raken馃槀

3 jaar geleden

Reactie op T_doubleyou

Mijn moeder griezelt van alle beesten hier haha 馃槀 Heb 2 blauwtong skinks ...
Ik snap jouw vriend 馃槄, daarmee vervalt wel mijn idee om het hem te laten doen. Bij ons is het verschonen van het aquarium (garnalen, krabben en enkele vissen) wel naar hem doorgeschoven.

3 jaar geleden

Reactie op Huijsmuisje91

Ik snap jouw vriend 馃槄, daarmee vervalt wel mijn idee om het hem te laten d ...
Wat een toffe dieren ook! Waterdiertjes is een beetje zijn hobby mag ie ook zelf schoonmaken 馃槀 alleen de hond zorgen we samen voor

3 jaar geleden

Reactie op T_doubleyou

Mijn moeder griezelt van alle beesten hier haha 馃槀 Heb 2 blauwtong skinks ...
Omg een python! Hoe gaaf! Al heb ik skinks even op moeten zoeken. Ik heb alleen maar 2 katten haha dus vriendlief mag de bak doen.

3 jaar geleden

Reactie op Nannix

Omg een python! Hoe gaaf! Al heb ik skinks even op moeten zoeken. Ik heb a ...
Haha ja dankje! Gelijk heb je. Gewoon aan t werk zetten 馃槀

3 jaar geleden

Mijn neefje heeft als baby salmonella opgelopen van de huisleguaan, maar geloof dat bij jou alle reptielen in hun terrarium wonen in principe?

3 jaar geleden

Reactie op Vdkdk

Mijn neefje heeft als baby salmonella opgelopen van de huisleguaan, maar ge ...
Jaa, alleen de muisjes kunnen nog wel s wat bij zich dragen als we er weer een paar inkopen voor de slang, die eet dat weer.. ze maken er allemaal wel een rotzooitje van moet constant schoongemaakt worden 馃槀 Vandaar een beetje mijn zorgen

3 jaar geleden

Reactie op T_doubleyou

Jaa, alleen de muisjes kunnen nog wel s wat bij zich dragen als we er weer ...
Je hebt 'vieze'/'enge' dieren in huis, dan heb je ook iets sneller te maken met andermans' vooroordelen en onderbuikgevoelens. Weet je natuurlijk al lang ;) Ik denk dat je met goede hygi毛ne echt heel ver komt. Muisjes kunnen wel toxoplasmose bij zich hebben, dus die verzorging zou ik met handschoenen aan doen.