19 Reacties

2 jaar geleden

Volg

2 jaar geleden

Ik zweer bij een robotstofzuiger!! Ik wil echt niet meer zonder 😂 Wij hebben een hond, dus de stofzuiger gaat 3x per week rond als de hond ook weg is (ze vindt het niet fijn en ik wil niet dat de stofzuiger door 'ongelukjes' heen rolt), maar je kan 'm ook elke nacht rond laten gaan. Eerst zoog ik zelf nog 1x per maand, maar sinds de komst van de 2e aanzienlijk minder 🙈 Wij hebben een Rumba, zeer tevreden over!

2 jaar geleden

Jep, ideaal 😊 Wij hebben ook een hond, zetten hem ‘s ochtends aan als we hem uitlaten. En ik doe ongeveer 1x in de week alle plekken waar de robot niet bij komt. Die van ons is van Rowenta, ook erg tevreden over. En mijn dochter vindt het ook hilarisch om er achteraan te kruipen 😂

2 jaar geleden

Echt fantastisch! We hebben ook huisdieren dus dagelijks stofzuigen is gewoon een must, en dat redden wij gewoon niet. Elke ochtend gaat onze robot door de woonkamer, ideaal! Alleen jammer dat hij zich soms in de problemen werkt door iets wat op de grond ligt, of omdat hij zich vastloopt op een randje. Maar dat nemen we maar op de koop toe. 1x in de week doen we nog de lastige plekjes zelf stofzuigen

2 jaar geleden

Kleine toevoeging: een beetje een opgeruimd huis is wel aan te raden. Als je een huishouden hebt waar regelmatig spullen op de grond rond slingeren, wordt het lastig voor zo'n stofzuiger. Wij hebben een speelhoek met kastjes waar al het speelgoed ligt, dus nooit zo veel los spul.

2 jaar geleden

Kan de robotstofzuiger ook makkelijk over vloerkleden? Heb er twee 🫣

2 jaar geleden

Reactie op Limoncello

Als je hem zelf op de vloerkleed legt dan ja zeker! Mijn vraag is eigenlijk loopt de stofzuiger dan juist niet tegen de tapijt aan? Of komt ie er zelf makkelijk op? :p

2 jaar geleden

Wij hebben een Roomba en die komt gewoon op het vloerkleed, maar wij hebben geen hoogpolig tapijt. Die van ons loopt elke dag en zou niet meer zonder kunnen.

2 jaar geleden

Ik heb er ook 1. Gaat snachts aan. Van het merk neato, gekocht bij de Albert Heijn. Echt bizar hoeveel haren en stof er ELKE dag in zitten. Heb 2 katten.

2 jaar geleden

Reactie op Limoncello

Die van ons wel (neato)

2 jaar geleden

Wij hebben er zelfs 2 🫣. Beneden en 1e verdieping. We hebben een hond. Hij rijdt 1 keer per dag. Het zijn allebei een Roborock. De kleine vind hem ook heel leuk. Lekker achteraan kruipen en opklimmen. 😄

2 jaar geleden

Wij hebben een robotstofzuiger en het is inderdaad echt top. We hebben ook nog een langharige kat, dus anders ben ik als een gek aan t stofzuigen. Wel doen wij het zelf ook nog wel extra in hoekjes e.d. Veel kunnen niet op een hoogpolig vloerkleed (die van ons dacht dat ie dan op een afgrond stond 😂). Maar het is wel echt een topding.

2 jaar geleden

Reactie op xelles

Wij hebben een robotstofzuiger en het is inderdaad echt top. We hebben ook ...
Oh aanvulling: wij hebben er zelf eentje die je moet aandrukken. Vrienden van ons hebben er eentje die je op afstand aan kunt zetten via je telefoon. Ik zou dit wel aanraden, want ik vergeet ‘m wel eens aan te zetten en dan zit ik balend op mijn werk. De volgende kopen wij er eentje die ik op mn werk aan kan zetten! 🙊

2 jaar geleden

Ja 🙏! Bij ons gaat de stofzuiger automatisch elke nacht aan. Wij hebben de Dreame l10s ultra. Even een investering maar we kunnen niet meer zonder. Deze dweilt ook nog 🥹

2 jaar geleden

Wij hebben er ook één die je met de app kan bedienen en kan dweilen (Roborock). Wij willen niet meer zonder. Ideaal als we al in bed liggen of op het werk zijn en vergeten zijn aan te zetten. Je komt in de ochtend of na je werk thuis in een schone beneden verdieping. Het weekend zetten we deze boven en op zolder ook aan en eens per week even de trappen.

2 jaar geleden

Reactie op xelles

Wij hebben een robotstofzuiger en het is inderdaad echt top. We hebben ook ...
Mag ik vragen welke jullie hebben? Wij hebben een langharige hond dus ik zoek er echt eentje die top is voor lange haren op te zuigen😅

2 jaar geleden

Reactie op CGoris

Wij hebben er zelfs 2 🫣. Beneden en 1e verdieping. We hebben een hond. Hij ...
Welke Roborock hebben jullie?

2 jaar geleden

Wij hebben de Roomba j7 combo (dweilen). Wat een zaligheid! Ik was hier drie maal per dag aan het stofzuigen met een hond die erg veel haren verliest. Nu eindelijk terug rust in mijn hoofd! Kost wat, maar is ook wat!

2 jaar geleden

Reactie op DreamingOfYou

Mag ik vragen welke jullie hebben? Wij hebben een langharige hond dus ik zo ...
Sorry voor de late reactie! Wij hebben op dit moment volgens mij een Irobot. Gekocht bij de mediamarkt in 2018!