29 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben rookfakkels besteld bij www.rookenfakkels.nl
Alleen hadden ze nu geen witte dopjes, en moeten we ze zelf zwart spuiten zodat we niet zien wat het is voor we ze gaan aansteken
3 jaar geleden
Reactie op Baby-S
Wij hebben rookfakkels besteld bij www.rookenfakkels.nl
Alleen hadden ze n ...
ja oke maar dan neem ik aan dat jullie het geslacht al weten bij bestellen? Dat willen wij dus niet
3 jaar geleden
Dat is een poederkanon die niet 60 sec bijvoorbeeld rookt
3 jaar geleden
Reactie op Bibiloesoe
ja oke maar dan neem ik aan dat jullie het geslacht al weten bij bestellen? ...
Wij gaan het bestellen als we het geslacht weten en familie/ vrienden nog niet. Dus de gender reveal wordt eigenlijk voor hun. Je kunt ook je vertrouwenspersoon de bestelling laten plaatsen en dan de witte dopjes mee bestellen. Dan weet je het zelf ook niet :)
3 jaar geleden
Reactie op Bibiloesoe
ja oke maar dan neem ik aan dat jullie het geslacht al weten bij bestellen? ...
Nee wij hebben 2 van elk besteld, wij komen er zelf ook pas op het moment zelf achter. De andere kleur gebruiken we wel voor Nieuwjaar 😂 laten degene die de echo maakt (kennis) de envelop in de juiste tas doen. Kiezen natuurlijk 2 dezelfde zakken met briefje en die haalt zij er dan uit.
3 jaar geleden
Je kan het online bestellen en dan aangeven dat je het geslacht niet weet. Je verloskundige of iemand in je omgeving die het wel weet kan dan een mailtje sturen met het geslacht
3 jaar geleden
Je kan het online bestellen en dan aangeven dat je het geslacht niet weet. ...
welke pagina dan?
3 jaar geleden
Reactie op Bibiloesoe
welke pagina dan?
Gewoon even googelen;) https://genderreveal.nl/laat-je-verrassen/
3 jaar geleden
Wij hebben poeder kanonnen besteld op genderreveal.nl in beide kleuren. Allebei in een aparte zelfde AH tas gedaan, en aan de vrouw die de echo maakte hebben wij gevraagd of ze t stickertje eraf wilde halen vd goede kanon en de envelop met t geslacht in de goede tas wilde doen. De goede tas gaf zij aan mij. De niet goede tas hebben wij in de kofferbak in de auto gedaan
3 jaar geleden
Reactie op Baby-S
Nee wij hebben 2 van elk besteld, wij komen er zelf ook pas op het moment z ...
Dat is natuurlijk ook een idee! Bedankt voor je tip
3 jaar geleden
Reactie op Bibiloesoe
Dat is natuurlijk ook een idee! Bedankt voor je tip
Ik had gevraagd wanneer de witte dopjes weer op voorraad waren, dit was in augustus. Maar omdat wij ze vrijdag nodig hadden, doen we ze zwart spuiten. Wel zie je als je het dopje eraf haald welke kleur het is, dit gaan we schoon vegen en gok dat het zwart dan erop zit ipv de kleur.
Wij wilden ook niemand anders vragen, willen het echt voor iedereen als verrassing.
Zonde geld natuurlijk omdat je alles dubbel koopt, maar ach het maakt het wel spannend 💙💗
3 jaar geleden
Reactie op Baby-S
Ik had gevraagd wanneer de witte dopjes weer op voorraad waren, dit was in ...
jaa precies! echt heel fijn want nu ga ik het ook zo doen😁
3 jaar geleden
https://festival.nl/products/gender-reveal-rook-fakkel
Wij hebben deze genomen. Rookte echt flink en wel 60 sec. Ze kunnen er kleurloze doppen opzetten!
3 jaar geleden
Toevallig! Haha ik heb 14 augustus mijn Gender reveal 😅👌 verder geen idee,. Ik ben zelf heel erg benieuwd op welke manier ik er achter zal komen. 😇 mn lieve zusje organiseert het voor mij haha❣
3 jaar geleden
Reactie op AmyRox
https://festival.nl/products/gender-reveal-rook-fakkel
Wij hebben deze gen ...
Ik wilde daar bestellen maar hun versturen niet meer. En twee uur heen rijden en terug vind ik een beetje te
3 jaar geleden
Reactie op Naomi_Jeliyaa
Toevallig! Haha ik heb 14 augustus mijn Gender reveal 😅👌 verder geen idee ...
oh wat leuk!! Eerst wilde ik het mijn beste vriendin laten doen maar ik had zelf al zoveel ideeën waardoor ze zei beter doe je het zelf hihi. Heel veel plezier de 14e😘
3 jaar geleden
Reactie op Bibiloesoe
oh wat leuk!! Eerst wilde ik het mijn beste vriendin laten doen maar ik had ...
Ah jaa dan kan je het inderdaad beter zelf organiseren,. Weet je zeker dat het gaat zoals je het zelf graag wilt 😊 jij ook veel veel plezier de 13e😘