36 Reacties

vorig jaar

Ik ben nog steeds zoekende. Liewood is totaal niet waterdicht! Heb nu eentje van pura maar die tuit zuigt snel vacuüm dus ook nog niet echt een uitkomst. Er komt volgendeweek eentje binnen van mepal en hoop dat dat m is. Anders weet ik het ook niet meer ?!
Heb er eentje van de little lovaly company besteld voor m’n dochter. Lijkt tot nu toe fijn en niet te lekken maar hebben hem pas een week. Is wel echt een mooie fles!

vorig jaar

Klean kanteen heeft hele fijne!

vorig jaar

Ik wou er 1 van camelbakk bestellen. Geen ervaring dus nog . Ben benieuwd of iemand anders ervaring heeft ?

vorig jaar

Klean Kanteen 🙂

vorig jaar

Ik volg :)

vorig jaar

Ik heb er net 2 besteld: 1 van Trixie 1 van Pura Ben benieuwd

vorig jaar

Reactie op Krsj1994x

Ik heb er net 2 besteld: 1 van Trixie 1 van Pura Ben benieuwd
Kun je laten weten hoe die van Trixie bevalt?lekt hij?welk materiaal is de dop van gemaakt?

vorig jaar

Wij hebben ze van ion8. Trekt niet vacuüm en lekt niet! Super tevreden over. Wel even goed kijken elke print hebben ze in plastic en rvs.

vorig jaar

Ik volg! Het liefst 1 die in de vaatwasser ook kan

vorig jaar

Ik heb er 1 van Trixie. Blij mee! Was wel even wennen zonder rietje

vorig jaar

Ik heb er 1 van Trixie. Blij mee! Was wel even wennen zonder rietje
Je hebt ze ook met rietjes. Ben benieuwd of die niet lekken en makkelijk open zijn te maken

vorig jaar

https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B0B5GQRFNZ?psc=1&ref=ppx_pop_mob_b_asin_image Wij hebben deze van BOZ, binnen een week had ze in de gaten zelf het tutje open en dicht te doen. Als hij dicht zit lekt hij niet. Goed stevig ook, vliegt regelmatig op de grond hier. Wij drinken zelf uit de flessen van yeti, heb nu ook een kinderformaat voor haar gekocht, is hetzelfde systeem, dus denk dat ze die ook wel zelf open en dicht kan doen. Wel wat duurder en zwaarder, maar goede kwaliteit. https://nl.yeti.com/products/rambler-jr-12-oz-355-ml-kids-bottle?variant=48035733504343&campaign=Google%20Ads&Account.Campaign__c=NL|Convert|PMax|Drinkware|6&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NL|Convert|PMax|Drinkware|6&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwvb-zBhCmARIsAAfUI2s6hgd3UfSXAIhm7COXosh18SSmSdrbpRPAjo5hIIEDAwvipw6ClGEaAtK1EALw_wcB

vorig jaar

Reactie op Francis1991

Je hebt ze ook met rietjes. Ben benieuwd of die niet lekken en makkelijk op ...
We hebben ze al binnen. Je kunt het rietje ‘inklappen’ onderweg, dan lijkt hij niet en is het afgesloten. Alleen mijn kindje kan zelf makkelijk het rietje in en uitklappen. Als het rietje uitgeklapt is om te drinken en je houdt de beker schuin stroomt het er zo uit. Vind het zelf dus niet echt handig want je kunt hem niet alleen laten met de beker want dan is zo alles nat😅

vorig jaar

Ik ben fan van Camelbak!

vorig jaar

Reactie op Famke1991

Ik ben fan van Camelbak!
Is dat ook roestvrijstaal?en als het met het rietje open ligt lekt hij dan?

vorig jaar

Inmiddels 3 flessen verder en nog steeds niet de juiste gevonden! 1 liewood: lekt aan alle kanten 2 pura : trekt snel vacuum en mort hard zuigen aan rietje 3 mepal: staat anti lek op de site maar ook daar is de fles op de kop houden en alles stroomt eruit. Ik word gek en ben inmiddels al €95 lichter

vorig jaar

Reactie op J.W.N

Inmiddels 3 flessen verder en nog steeds niet de juiste gevonden! 1 liewood ...
Welke heb je van liewood gehad?

vorig jaar

Reactie op Francis1991

Welke heb je van liewood gehad?
Deze

vorig jaar

Reactie op Love3

Wij hebben ze van ion8. Trekt niet vacuüm en lekt niet! Super tevreden over ...
De dop is wel plastic lees ik ondanks rvs variant heeft ook plastic dop dat is wel jammer